Update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

mor til en del

Puha jeg savner min mand. Han tog på skydelejr i mandags, og siden da har jeg haft syge børn, Cilas er stadig syg, men de andre er dog på banen igen.

Idag bliver Marc 7 år, og der kommer gæster kl. 15. og jeg er totalt bagud, fordi bussen skulle på værksted, en eller anden lille dims skulle skiftes, det ville tage ca ½ time, men endte med at tage 1 time.

Nu hæver bolledejen, og jeg stresser af på jer..

Marc kommer hjem kl 13.30 og skal straks på maskinstationen med en fødslesdagskage, (den er bagt). Jeg henter ham igen kl 14.30 når jeg henter BH børnene, og så er det hjem til gæster.

Jeg trænger til at søve igennnnnnnemmmmmmmm......bare 4 timer i streg tror jeg ville kunne give mig total overskud.... jeg må¨tage revanche lørdag når alt denne fødselsdags tam tam er overstået og manden igen er at finde i hjemmet...

Nu skal der formes boller....

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Lulle25

Lyder som et hådt program.

Tillykke med Marc, håber I får en dejlig dag
Kh Louise

Anmeld

29. oktober 2008

Nadi

Jeg synes du er SUPERWOMEN!!
Jeg tager virkelig hatten af for dig, og jeg skal med glæde ta Cilas, hvis du kan få de andre børn afsat så du kan sove.

TILLYKKE med Marc

Anmeld

29. oktober 2008

ivfmarie

Christ... hvordan undgår du at slå nogen ihjel?? Eller.. det undgår du, ik??

Du er sgu SUPERWOMAN

Anmeld

29. oktober 2008

Kaufie

Ja ens egne små tumlerier med at få en (synes vi) travl hverdag til at hænge sammen bliver sat godt og grundig til vægs af sådan et indlæg. Du må jo være gjort af et helt specielt stof når du alligevel selv bager boller fremfor at hive en pose med de bedste ned fra hylderne i Netto....

Mette, imponeret

Anmeld

29. oktober 2008

Lene76

nåh jeg er ik den enste der mistede pusten da jeg læste det........ Lisbeth må skisme være i mega form for at ku holde tempoet hele dagen..... godt gået......

og ja Lisbeth er superwoman/ supermum

tillykke med Marc forresten

Anmeld

30. oktober 2008

mor til en del

I skulle bare vide hvor galt det gik, Cilas fik nemlig 40 i feber igen, og jeg måtte ty til lægen, det har stået på siden søndag, så jeg turde ikke længere.

Jeg tog til lægen kl 16, efter at have delt varm cacao, boller, kage, og lagkage med gæsterne. Lægen synes også at det havde stået på for længe, så vi skulle på børneafdelingen, ahhhhh hjem og give gæsterne instrukser, nu måtte de selv lave hotdogs til aftensmaden, og jeg drog på sygehuset.

Vi kom hjem igen kl 22.30, men skulle komme igen idag til flere blodprøver. Cilas blodprocent er på det mindst tilladelige, så det skal der nu følges op på. de mener at hans feber er en alm virus, men fatter ikke hvorfor han er så langsom til at kæmpe imod...

Da vi kom hjem i aftes var der kun et af børnene der sov, så gæt lige hvordan vores morgen gik, trætte børn som bare skulle afsted fordi vi skulle stille på sygehuset kl. 9.

Nu er vi så hjemme igen, og der skal først tages flere prøver næste fredag, og så på børne amb. d. 10. nov.

Nu skal der planlægges til imorgen hvor der er arrangement i Lucas klasse kl 17 til fællesspisning med tagselv bord, hvor vi hver især medbringer til det antal personer vi kommer.
Har i nogle gode forslag til noget enkelt. der er nemt at have med?

Knus fra Lisbeth. og en slap Cilas....

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Puhaaaa, Lisbeth, jeg bliver helt dårlig af sympatistress

Hvad med en grønsagstærte? Eller det allernemmeste: Pizza

Stakkels lille Cilas, den uheldige lille mus. Håber sørme de finder ud f, hvad der er galt og det helst ikke noget selvfølgelig, så han kan blive rigtig sund og rask og stærk!
Held og lykke i morgen.
Knus fra Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

Lene76

ja pizza el pastasalat....... lasange (staves????)

go bedring med familien..... sybtes stadigvæk du er supermum

Knus Lene

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

jammen tillykke med knægten i går,...jeg følger slet ikke med mere! havde i en dejlig dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.