I skulle bare vide hvor galt det gik, Cilas fik nemlig 40 i feber igen, og jeg måtte ty til lægen, det har stået på siden søndag, så jeg turde ikke længere.
Jeg tog til lægen kl 16, efter at have delt varm cacao, boller, kage, og lagkage med gæsterne. Lægen synes også at det havde stået på for længe, så vi skulle på børneafdelingen, ahhhhh hjem og give gæsterne instrukser, nu måtte de selv lave hotdogs til aftensmaden, og jeg drog på sygehuset.
Vi kom hjem igen kl 22.30, men skulle komme igen idag til flere blodprøver. Cilas blodprocent er på det mindst tilladelige, så det skal der nu følges op på. de mener at hans feber er en alm virus, men fatter ikke hvorfor han er så langsom til at kæmpe imod...
Da vi kom hjem i aftes var der kun et af børnene der sov, så gæt lige hvordan vores morgen gik, trætte børn som bare skulle afsted fordi vi skulle stille på sygehuset kl. 9.
Nu er vi så hjemme igen, og der skal først tages flere prøver næste fredag, og så på børne amb. d. 10. nov.
Nu skal der planlægges til imorgen hvor der er arrangement i Lucas klasse kl 17 til fællesspisning med tagselv bord, hvor vi hver især medbringer til det antal personer vi kommer.
Har i nogle gode forslag til noget enkelt. der er nemt at have med?
Knus fra Lisbeth. og en slap Cilas....
Anmeld