hvordan er jeres piger klippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

millesofie

mor til lille emma skriver:

Har ingen ideer, men WAW en sød pige du har dig Haha, kan ikke lade være med at grine til hvert billede, så bestemt hun er hva

ja mon ikke hun er

hun er født DIVA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

millesofie

lærkes_mor skriver:

Sikke en søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød pige du har dig!!!!

Vi er gået lidt fra kort, til langt, til kort og til kort igen agtig hår til min datter som nu er 3½.

Hun er netop blevet klippet men det har jeg desværre ikke fået billeder af. Men det er med kort pandehår, lidt længere hår foran i siderne og så helt kort bagtil. Det ser faktisk rigtig fint ud!!

Min datter er også meget bestemt, hun sagde bl.a. den anden dag at hun ville klippes som far (med trimmer), men det fik vi hende fra... tror også hun ville blive ked af det.

Vi har prøvet langt pandehår, men må indrømme jeg synes det er til besværd... og det synes min datter også det var. Til tider kunne hun li at få spænder eller elastik i, men ligeså ofte gad hun bare bestemt ikke det...

men lige et par billeder

årh hvor er hun skøn

Anmeld

23. april 2011

merle2010

min lille pige er aldrig blevet klippet endnu.. men nu er hendes pandehår så langt, at det må sættes op med elastik eller spænder.. plejer at lave springvand på hende hun er 11 mdr..

Anmeld

23. april 2011

merle2010

vores store pige har så mange krøller.. men vi plejer at sætte hestehale eller rottehaler.. og så går hun meget med hårbølje..

Anmeld

23. april 2011

Mor til Ella

Synes hun ser sød ud med den frisure hun har, og pga krøllerne ville jeg prøve at kæmpe med spænderne, da jeg ikke synes det ser så pænt ud med krøllet kort pandehår, men praktisk

Vi klipper meste de små piger i en kort page, det synes jeg er sødt

Men igen pga hendes dejlige krøller er der flere begrænsninger. Men når hendes hår bliver lidt længer og tykkere ville jeg også holde i en page frisure

Anmeld

23. april 2011

foto på lærred

Her var det også svært med spænder osv. Nu er hun lige blevet 3 og accepterer det. Rottehalerne bliver tilgengæld hurtig taget ud hvis hun f.eks er i børnehave eller lign.

Anmeld

23. april 2011

LISBETH:-)

Her er lidt af min Amalie:

Første er fra da hun var lidt yngere og sidste er fra nu - hun er heller ikke til spænder og elastikker, derfor er hendes hår nødtil og være klippet så det ikke er nødvendigt med hårdimser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

millesofie

lige en lille update

så blev hun klippet

der komme billeder igen når jeg fanger hende

og hvor har i bare nogle dejlige børn alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.