hvordan er jeres piger klippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.507 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. april 2011

millesofie

Ja nu er jeg kommet til det problem

pigebarnet får hår i øjene og hun er en higsig dame så der skal noget af

jeg sætter "lidt" billeder ind af hende så i kan se hende  

men hvordan skal jeg klippe hende (altså hvilken frisure) hvordan ser jeres ud

Tinke er ca 16mdr og en stor pige med fart på, hun er ikke til spænder og elastikker (selvom mor prøver tit)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

mor til lille emma

Har ingen ideer, men WAW en sød pige du har dig Haha, kan ikke lade være med at grine til hvert billede, så bestemt hun er hva

Anmeld

22. april 2011

132319

Kamille er halvskaldet 

Haha, hun er jo så også kun 7 måneder men når hun engang får noget hår på hovedet, SKAL hun have pandehår. Jeg synes det ser så træls ud med langt pandehår til små piger 

Anmeld

22. april 2011

bullerbassen

Har heller ingen ideer men hold da op en s'd pige

Anmeld

22. april 2011

4kløver

Min har ikke hår. Men hold op hun ser sød og fræk ud.og nogle gode billeder. Min er ca 18 måneder og hun løber hver gang jeg vil tag billede.

Anmeld

22. april 2011

Sara.

Fisenberg skriver:

Ja nu er jeg kommet til det problem

pigebarnet får hår i øjene og hun er en higsig dame så der skal noget af

jeg sætter "lidt" billeder ind af hende så i kan se hende  

men hvordan skal jeg klippe hende (altså hvilken frisure) hvordan ser jeres ud

Tinke er ca 16mdr og en stor pige med fart på, hun er ikke til spænder og elastikker (selvom mor prøver tit)

Sikke en søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød pige du har dig!!!!

Vi er gået lidt fra kort, til langt, til kort og til kort igen agtig hår til min datter som nu er 3½.

Hun er netop blevet klippet men det har jeg desværre ikke fået billeder af. Men det er med kort pandehår, lidt længere hår foran i siderne og så helt kort bagtil. Det ser faktisk rigtig fint ud!!

Min datter er også meget bestemt, hun sagde bl.a. den anden dag at hun ville klippes som far (med trimmer), men det fik vi hende fra... tror også hun ville blive ked af det.

Vi har prøvet langt pandehår, men må indrømme jeg synes det er til besværd... og det synes min datter også det var. Til tider kunne hun li at få spænder eller elastik i, men ligeså ofte gad hun bare bestemt ikke det...

men lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

TbCp

Hvor er hun da kær!!!

Ja Liva har krøller i hele hovedet så der er ikke rigtig nogen frisure. Jeg klipper ind imellem hendes pandehår så det ikke når ned i øjnene, men det er så vist også det!

Anmeld

23. april 2011

dorthemus

Hvor er hun skøn! En lille bestemt dame

Anmeld

23. april 2011

chael

Jeg ville nøjes med at studse pandehåret lidt.

Det ser jo generelt ganske fint ud

*Camilla 17+3

Anmeld

23. april 2011

Ciss

Hvor er hun sød!!!

Vi har haft lidt samme problem. Her bliver pandehåret klippet med nogen måneders mellemrum - når det virkelig generer hende og hænger ned i øjnene. Det kræver lidt af en indsats at få hende til at sidde stille, men det er blevet lidt lettere for hver gang. Til at begynde med sad vi med en stor bøtte Lego og hende på skødet og legede, mens hun blev klippet.

Hårspænder var helt umulige at få hende til at acceptere på den alder. Nu går det bedre. Hun er blevet tre år. For os var løsningen elastikker til rottehaler. Hun fik dem i hver morgen og efterhånden sad de i i længere og længere tid, før hun trak dem ud. Til sidst var det ikke et problem længere.

Det med hår og de små er noget vanskelig noget!

Lykke til. Hun er uanset utrolig charmerende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.