Uge 17 (16+5) - holy moly!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Super fin mavse  og ja, der er sket meget på kort tid, meeeen - det er jo SÅ skønt

Ja, jeg er egentlig ikke ked af det, bare i chok tror jeg Kan jo godt selv se den er stor, men det kom bare som en overraskelse at se forskellen på billederne. Det er hyggeligt at have en dejlig stor hule til bebs Og tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Ja, man skal bare lige vænne sig til det med ryk! For man ser det ofte ikke før man ser det i forhold til de andre billeder. Hehe Og så er vi bare begge tykke på den fede måde Og tak

Ja, det kender jeg jo godt. Troede jo at min mave ikke havde ændret sig fra det billede i uge 8, da jeg så havde taget det næste i uge 16. I WAS WRRROOOOONG! Men der skulle altså lige et billede til før jeg kunne se det

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja, det kender jeg jo godt. Troede jo at min mave ikke havde ændret sig fra det billede i uge 8, da jeg så havde taget det næste i uge 16. I WAS WRRROOOOONG! Men der skulle altså lige et billede til før jeg kunne se det

JAmen det er lige det! For man ser jo ikke selv ændringer dag fra dag, først når man ser det ift noget andet som man ikke HUSKER

Anmeld

23. april 2011

Kofoed.

Skøn mavse Dejligt når der lige kommer et ryk, min har næsten stået stille i 2-3 uger nu, så bliver man altså lidt nervøs, også når de heller ikke laver det store derinde, så JEG savner et "maveryk".

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Skøn mavse Dejligt når der lige kommer et ryk, min har næsten stået stille i 2-3 uger nu, så bliver man altså lidt nervøs, også når de heller ikke laver det store derinde, så JEG savner et "maveryk".

Tak! Jeg krydser for dit ryk kommer lige om banen. Jeg har haft voldsomme mange ligamentsmerter, ligesom seriøse mens-smerter i dag, og har mærket et par svirp fra blyp. Så jeg tror kun det kommer til at gå hurtigere og hurtigere her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.