Uge 17 (16+5) - holy moly!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.210 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Frøken J.

Jeg sad lige her i ro og mag og lagde mavebillederne fra i dag over på pcen, og tænkte: "Sikke en stor mave". Så åbnede jeg et af billederne fra start og sidste uge og så ca. sådan her ud:  På 1 uge og 3 dage, hvordan kan der ske SÅ MEGET? Jeg ved godt det sker i ryk, men hooooold da kæft mand.. Jeg har endda måske kun taget 300 gram på siden 15+2, så jeg fatter ikke en skid. Og jeg var hverken oppustet eller havde mad i maven på billedet. Jeg er mega bange for at ende som en kæmpe hval  Ja, maven udvider sig vidst nemmere, når man en gang har været overvægtig 

Men jeg er 16+5 og har kun taget 3,5 kilo på so far... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

twinny

flot mavse.... jeg er også ved at være så stor...

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

flot mavse.... jeg er også ved at være så stor...

Tak! Jeg tror også du får en dejlig flot stor mavse med de to derinde

Anmeld

22. april 2011

twinny

Secrets skriver:

Tak! Jeg tror også du får en dejlig flot stor mavse med de to derinde

hehe... jaah gør jeg helt sikkert...  Men synes din mavse er rigtig flot....

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah gør jeg helt sikkert...  Men synes din mavse er rigtig flot....

Tusind tak! Jeg kan også se efterhånden, når jeg møder folk, også folk jeg ikke kender, at de kigger på min mave, før de ser mig i øjnene. Det er ret skægt! Hehe

Anmeld

22. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Jeg sad lige her i ro og mag og lagde mavebillederne fra i dag over på pcen, og tænkte: "Sikke en stor mave". Så åbnede jeg et af billederne fra start og sidste uge og så ca. sådan her ud:  På 1 uge og 3 dage, hvordan kan der ske SÅ MEGET? Jeg ved godt det sker i ryk, men hooooold da kæft mand.. Jeg har endda måske kun taget 300 gram på siden 15+2, så jeg fatter ikke en skid. Og jeg var hverken oppustet eller havde mad i maven på billedet. Jeg er mega bange for at ende som en kæmpe hval  Ja, maven udvider sig vidst nemmere, når man en gang har været overvægtig 

Men jeg er 16+5 og har kun taget 3,5 kilo på so far... 

Ej, hvor jeg altså synes du er sååååå fin - og som du selv skriver: Det hele kommer ligesom i bølger, så nu kan du have nogle ugers pause

/Mette 18+5 og tyk på den fede måde!

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor jeg altså synes du er sååååå fin - og som du selv skriver: Det hele kommer ligesom i bølger, så nu kan du have nogle ugers pause

/Mette 18+5 og tyk på den fede måde!

Ja, man skal bare lige vænne sig til det med ryk! For man ser det ofte ikke før man ser det i forhold til de andre billeder. Hehe Og så er vi bare begge tykke på den fede måde Og tak

Anmeld

22. april 2011

Mira0911

Super flot mave... 

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Super flot mave... 

Tusind tak!

Anmeld

22. april 2011

K&S

Super fin mavse  og ja, der er sket meget på kort tid, meeeen - det er jo SÅ skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.