hmm...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Gravid2012

Skal lige vaerer sikker paa noget. Naesten alle siger at testdag er den dag man forventer sin mens. Men hvorfor staar der saa paa Min-mave.dk at kun 74 % af alle gravide kvinder kan faa en positiv graviditetstest den dag, man forventer sin mens. ?

Total forvirret, har koebt en test til min testdag som er paa soendag. Men nu ved jeg da ikke om jeg vil tage den endnu?

Hvilken dag er 100% sikker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

4kløver

Det ved jeg ikke og Syndes det lyder underligt. Ved at de fleste herinde har kunne teste dage før mens. Selv jeg kunne 3 dage før.

Anmeld

22. april 2011

Gravid2012

4kløver skriver:

Det ved jeg ikke og Syndes det lyder underligt. Ved at de fleste herinde har kunne teste dage før mens. Selv jeg kunne 3 dage før.

Ja tror ogsaa jeg proever paa soendag selvom det der staar...

Anmeld

22. april 2011

Filippa & Liva

Normalt plejer de fleste godt at kunne teste på testdagen (altså dagen for forventet mens) men det er jo så forskelligt fra kvinde til kvinde.. selv kunne jeg først teste positivt da jeg var 5 uger henne.

Anmeld

22. april 2011

Gravid2012

BigBabyWish skriver:

Normalt plejer de fleste godt at kunne teste på testdagen (altså dagen for forventet mens) men det er jo så forskelligt fra kvinde til kvinde.. selv kunne jeg først teste positivt da jeg var 5 uger henne.

Godt at hoerer at hvis den er negativ, er der alligevel en chance for jeg er gravid

Anmeld

22. april 2011

Filippa & Liva

stephanie1988 skriver:

Godt at hoerer at hvis den er negativ, er der alligevel en chance for jeg er gravid

Ja, man skal ikke fortvivle helt hvis testen viser negativ og mens stadig udebliver..  jeg testede bragende negativ før jeg tog på ferie en uge til Berlin og da jeg kom hjem testede jeg igen og så var den bragende positiv.  krydser fingre for dig!

Anmeld

22. april 2011

Gravid2012

BigBabyWish skriver:

Ja, man skal ikke fortvivle helt hvis testen viser negativ og mens stadig udebliver..  jeg testede bragende negativ før jeg tog på ferie en uge til Berlin og da jeg kom hjem testede jeg igen og så var den bragende positiv.  krydser fingre for dig!

takk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.