sygeforsikringen danmark gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

B&J

Tina&Daniel skriver:

Ja det er det.
Vi har virkelig brugt det meget til medicin.
Det eneste der er med det, er at man lige skal huske at fortælle at man er medlem - ellers får man ikke rabat.

Synes det er super fedt at man kan trække sine rabatter ud i løbet af 5 hverdage.. 

Det skal jeg huske det lyder rigtigt godt, det skal bare undersøges så vi kan få det for det ville være en stor fordel for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Tina&Laura

Det skal jeg huske det lyder rigtigt godt, det skal bare undersøges så vi kan få det for det ville være en stor fordel for os

Det er det bestemt også her i huset.
Min kæreste har allergi og døjer med synet - så tror vores bonus det sidste år har været 600-800 kroner. 

Anmeld

22. april 2011

B&J

Tina&Daniel skriver:

Det er det bestemt også her i huset.
Min kæreste har allergi og døjer med synet - så tror vores bonus det sidste år har været 600-800 kroner. 

Ej hvor dejligt, det er jo bare godt tror så det er mest min kæreste der også skal have den da han skal til at have briller og en smut til tandlægen så den vil jo være helt perfekt

Anmeld

22. april 2011

Happiness

B&J skriver:

Ja den lyder super god jeg bruger selv briller og ville være god til tænderne også... men er det kun for mig hvis jeg får den eller også for mig kæreste?

DIn kæreste skal også være medlem. Ellers er han ikke dækket under den. Men børn bliver automatisk tilmeldt under dit navn

Anmeld

22. april 2011

Bondepigen

B&J skriver:

Ej hvor dejligt, det er jo bare godt tror så det er mest min kæreste der også skal have den da han skal til at have briller og en smut til tandlægen så den vil jo være helt perfekt

Min læge fortalte mig i sidste uge, at sygeforsikring danmark nok har en tidsramme på et vist antal mdr efter indmelding, hvor man ikke kan få dækket briller osv.. Spurgte nemlig i forbindelse med at min datter skulle til øjenlæge, hvis tilfældet nu var at hun skulle have briller...

Bare lige så I er obs på det..

Anmeld

23. april 2011

B&J

Happiness skriver:

DIn kæreste skal også være medlem. Ellers er han ikke dækket under den. Men børn bliver automatisk tilmeldt under dit navn

Jamen det er kun ham der skal have det bliver vores barn ikke tildmeldt under ham så?

Anmeld

23. april 2011

Happiness

B&J skriver:

Jamen det er kun ham der skal have det bliver vores barn ikke tildmeldt under ham så?

Hmm... Det vil jeg tro. Der burde jo gælde samme regler, om man er mor eller far

Anmeld

23. april 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg er også medlem af gruppe 5, og Liam er jo gratis medlem sammen med mig.

Indtil videre har jeg fået tilskud til medicin/penicillin, tandlæge (ca. halvdelen af regningen) kiropraktor, kontaktlinser, briller.

Anmeld

23. april 2011

Angelspot

Happiness skriver:

Jeg har lige fået det gjort og min søn blev ikke automatisk tilmeldt. Det skal man selv sørge for under sin egen side på deres hjemmeside.

Anmeld

23. april 2011

Nessie

Happiness skriver:

Hmm... Det vil jeg tro. Der burde jo gælde samme regler, om man er mor eller far

I skal selv få barnet tilmeldt med personnr. Det kører desværre ikke automatisk, men er jo nemt at få gjort ved indmelding af din kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.