Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil gerne melles ind men er der nogle der har den pakke 5 eller hvad den nu hedder til 328kr ....
og kan de feks fortælle hvad den indeholder kan godt læse det der inde men skal bare være helt sikker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har den. Jeg er ikke ekspert, men jeg har fået tilskud til min datters kiropraktorbehandling, tandlægebesøg og behandling og diverse medicin. Til det helt almindelige hverdagsliv synes jeg fint om gruppe 5
Jeg får tilskud til mine kontaktlinser, briller, tandlæge, medicin, fysioterapi, zoneterapi og lignende...
Og det er en del tilskud man får. Får ihvertfald flere penge igen, end jeg betaler Så god forretning her
B&J skriver: Jeg vil gerne melles ind men er der nogle der har den pakke 5 eller hvad den nu hedder til 328kr .... og kan de feks fortælle hvad den indeholder kan godt læse det der inde men skal bare være helt sikker
Vi er også medlem af gruppe 5 - det passer os fint. Mange gange synes jeg at person - / ulykkesforsikring dækker alt det andet.
cmks2007 skriver: Jeg har den. Jeg er ikke ekspert, men jeg har fået tilskud til min datters kiropraktorbehandling, tandlægebesøg og behandling og diverse medicin. Til det helt almindelige hverdagsliv synes jeg fint om gruppe 5
Ej hvor lyder det godt så dejligt og det er jo noget man kan finde pengene til
Happiness skriver: Jeg får tilskud til mine kontaktlinser, briller, tandlæge, medicin, fysioterapi, zoneterapi og lignende... Og det er en del tilskud man får. Får ihvertfald flere penge igen, end jeg betaler Så god forretning her
Ja den lyder super god jeg bruger selv briller og ville være god til tænderne også... men er det kun for mig hvis jeg får den eller også for mig kæreste?
Tina&Daniel skriver: Vi er også medlem af gruppe 5 - det passer os fint. Mange gange synes jeg at person - / ulykkesforsikring dækker alt det andet.
Læste lidt om der inde at barnet også kunne komme under der med forsikring hvis det skulle lave skader osv, skal man betale ekstra for det??
B&J skriver: Læste lidt om der inde at barnet også kunne komme under der med forsikring hvis det skulle lave skader osv, skal man betale ekstra for det??
Jeg er ikke sikker, men jeg tror det.
Tina&Daniel skriver: Jeg er ikke sikker, men jeg tror det.
Skal lige ringe der ind på tirsdag og høre for så er det jo super billigt og godt når man har brug for det
B&J skriver: Skal lige ringe der ind på tirsdag og høre for så er det jo super billigt og godt når man har brug for det
Ja det er det.Vi har virkelig brugt det meget til medicin.Det eneste der er med det, er at man lige skal huske at fortælle at man er medlem - ellers får man ikke rabat.Synes det er super fedt at man kan trække sine rabatter ud i løbet af 5 hverdage..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128