Min mor skeptisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

miinimeal

Anonym skriver:

Dejligt og vide, det giver mere ro på, når man skriver med en anden ung om det

Hvad sagde dine egne forældre til det ?
Hvad med kontakt til din søn's far

Vi er jo stadig sammen, og bor i 68,30 kvm godt nok har vi en hund også, men den sødeste af slagens, man kan rive ham i øre, hale og bare gøre alt ved ham, og han gør intet  Så håber ikke de siger noget til ham.

kan du evt ikek skrive privat, vil ikke ahve alt det her ud offentligt(;

men det med hunden kan de intet sige til andet end hvis den er herre bisk osv og til fare for barnet(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Puha tror slet ikke det er så slemt som du skriver, da jeg har gode udtalser

Hmm jamen sagde du ikke din mor ville indberette til kommunen ?

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Hmm jamen sagde du ikke din mor ville indberette til kommunen ?

Jo men som mange siger kan de jo ikke rigtig gøre noget udover der måske kommer mere opsyn.

Og jeg kan jo ikke tage fri fra arbejde hver evig eneste gang, når de vil komme, så må de også planlægge det efter som jeg har fri fra arbejde, og det viser også bare at jeg vil passe mit job.

Og her bliver gjort dagligt rent, og ryddet op. og vi har mad i køleskabet og i skabene, så tror ikk der bliver som sådan nogle problemer

Anmeld

23. april 2011

Benjamins'mor

Tro mig, de kan godt tvinge dig til en abort hvis de mener det er nødvendigt. Og får du ikke aborten, bliver barnet taget fra dig med det samme du har født.

Nu er jeg selv ung mor, og jeg ved at stortset alle unge mødre skal igennem en paragraf 50 undersøgelse. Og den laver de bare for at vurdere om du har behov for støtte.

Anmeld

23. april 2011

Henriette1973

Tillykke med graviditeten

Jeg ved ikke så meget om det at være ung mor er selv en "gammel af slagsen"

Men jeg vil bare skrive lidt om det der med "kommunen".

Du kan vælge at se det som noget træls noget, at "de der fra kommunen" kommer og blander sig.

Eller at de kommer for at hjælpe dig og din kæreste med at få den bedste start på det at blive forældre. For det er hårdt arbejde om man er 16, 27 eller som jeg var 35 år, da jeg blev mor for første gang Men selvfølgelig kommer de også for at forsikre at jeres kommende barn trives og udvikles som det skal. Og det er i jo også selv interesseret i.  Det er en hjælp, så mit råd er: tag i mod det

Held og lykke og tillykke

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Tro mig, de kan godt tvinge dig til en abort hvis de mener det er nødvendigt. Og får du ikke aborten, bliver barnet taget fra dig med det samme du har født.

Nu er jeg selv ung mor, og jeg ved at stortset alle unge mødre skal igennem en paragraf 50 undersøgelse. Og den laver de bare for at vurdere om du har behov for støtte.

Nu må vi se hvis de fjerner mit barn, burde de fjerne nogle stykkers af børn som jeg kender

Den paragraf 50, ved du hvad den går ud på ?

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Henriette1973 skriver:

Tillykke med graviditeten

Jeg ved ikke så meget om det at være ung mor er selv en "gammel af slagsen"

Men jeg vil bare skrive lidt om det der med "kommunen".

Du kan vælge at se det som noget træls noget, at "de der fra kommunen" kommer og blander sig.

Eller at de kommer for at hjælpe dig og din kæreste med at få den bedste start på det at blive forældre. For det er hårdt arbejde om man er 16, 27 eller som jeg var 35 år, da jeg blev mor for første gang Men selvfølgelig kommer de også for at forsikre at jeres kommende barn trives og udvikles som det skal. Og det er i jo også selv interesseret i.  Det er en hjælp, så mit råd er: tag i mod det

Held og lykke og tillykke

Tak skal du have for dit svar Her heller ikke noget imod at de kommer og hjælper lidt og giver råd.

Jeg vil ikke mod arbejde på nogen moder, for det kan i værste ende komme til at koste os vores barn og det vil vi ikke igennem.

Min mor var selv 33 da hun fik mig, men var dog kun 22 da hun fik den allerførste Så hun har på 11 år fået 5 børn, men jeg syntes bare hun er en gammel tusse, der kun tænker på sig selv nu. Og må hun have gjort i noget tid, siden jeg flyttedehjemme fra som 15 årige meget tæt på at være 16, uden at hun kæmpede imod på nogen måder, tvært imod overførte hun nogle af mine børnepenge til mig.

Så kan ikke se hvorfor hun skal være sådan, men har endnu engang snakket med min Svigermor som også fødte som 17 årige, og hun har været igennem det samme, og hun siger vi får intet problem, og vil med glæde tage med til møderne hvis vi får alle mulige breve fra kommunen

Anmeld

24. april 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nu må vi se hvis de fjerner mit barn, burde de fjerne nogle stykkers af børn som jeg kender

Den paragraf 50, ved du hvad den går ud på ?

At der kommer en dame eller mand 2-3 gange om ugen og ser hvordan det går.. Hvordan barnet trives.. Og hvordan du er som mor..

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

At der kommer en dame eller mand 2-3 gange om ugen og ser hvordan det går.. Hvordan barnet trives.. Og hvordan du er som mor..

Det må de også godt.

Men tror min mor er ved at trække det i land nu, pga nogle sms'er jeg fik fra hende igår. Da jeg bare stoppede med at kontakte hende, for så måtte hun jo komme når hun var god igen

Anmeld

24. april 2011

millesofie

super mange gange tillykke

glem din mor og hendes pjat  kommunen skal nok se at i har det hele under kontrol og lad dem endelig hjælpe jer

jeg fik tilbud 5 besøg af sundhedplejsken og det er alt for lidt for en første gangs fødende som jeg også er, jeg var 24 da jeg fik Tinke og hun er nu 16 mdr og vi får ikke flere besøg  det sidste var der da hun var omkring 10 mdr

så tag i mod deres hjælp med kys hånd

og udnydt lidt det hele, måske du kan få lov at overnatte på sygehuset to gange så du kan blive helt sikker på det hele

ihhh men super tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.