Lillemandens bolig 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

A&F

Happiness skriver:

2 dage efter dig D. 8. juli. Så det er jo lige om lidt...

Går det godt med din graviditet? Synes godt nok min krop er lidt træt for tiden Så det blir godt med barsel.

Min graviditet forløber udmærket. Har ingen gener, jo bortset fra lidt ondt i ryggen sidst på dagen. Men sådan er det jo. .

Dejligt, at du snart skal på barsel. Jeg skal ikke på, er i praktik her på 4.semester, og det slutter 16 juni. Og så kommer sommerferien heldigvis. Jeg tror på, at jeg når at blive færdig med 4.semester.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Happiness

A&F skriver:

Min graviditet forløber udmærket. Har ingen gener, jo bortset fra lidt ondt i ryggen sidst på dagen. Men sådan er det jo. .

Dejligt, at du snart skal på barsel. Jeg skal ikke på, er i praktik her på 4.semester, og det slutter 16 juni. Og så kommer sommerferien heldigvis. Jeg tror på, at jeg når at blive færdig med 4.semester.

Det ville da også være lækkert at kunne afslutte 4. semester inden barslen. Så kan du gå videre når du kommer tilbage. Hvor langt har du så tilbage?

Anmeld

23. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Ja så nåede vi ind i uge 30  Kun 11 uger igen til termin. Det er lidt vildt så hurtigt tiden flyver afsted!

Har kun 4 (FIRE) arbejdsdage tilbage inden jeg går 2 uger på ferie, og herefter barsel!!! Og efter i aften er der kun 3...

Det er ved at gå op for mig at der rent faktisk skal en baby ud til mig. Lyder underligt, men jeg har haft meget svært ved at tro på at jeg rent faktrisk var gravid, det har ligesom ikke rigtigt gået heeelllt op for mig Og dette på trods af maven vokser og at lillemanden er en aktiv lille en... Men mon ikke det går HELT op for mig når jeg ligger med vores vidunder i armene

Nå men her er et billede fra imorges hvor jeg er 29+0

Eeeeej en flot mave  Håber min bliver mindst lige så fin 

Anmeld

23. april 2011

Happiness

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Eeeeej en flot mave  Håber min bliver mindst lige så fin 

Tak Ja endelig er det blevet en "rigtig" gravid mave.. Den har godt nok vokset i løbet af den sidste måneds tid!

Er sikker på din mave bliver smukkere end smuk

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Smuk mave.... 

Anmeld

23. april 2011

Happiness

MoarJ skriver:

Smuk mave.... 

Tarkk

Anmeld

23. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Det ville da også være lækkert at kunne afslutte 4. semester inden barslen. Så kan du gå videre når du kommer tilbage. Hvor langt har du så tilbage?

Det håber jeg 

Ih nu er du jo også et godt stykke af vejen! 

Anmeld

24. april 2011

A&F

Happiness skriver:

Jeg mangler 3 semestre så er jeg færdig . Jeg overvejer dog kraftigt at fortsætte på 5 semester. Dvs, at jeg ikke tager barsel. Jeg skal skrive en mini bachelor, og så har vi ikke så mange timer på studiet om ugen hele 5.semester.

Anmeld

24. april 2011

twinny

Happiness skriver:

Mange tak!  Går det godt med drengene i mavsen?

jaaah det går helt fint. De hygger sig rigtig derinde...  Gør mor her virkelig træt.. hehe.....

Anmeld

24. april 2011

Happiness

A&F skriver:

Jeg mangler 3 semestre så er jeg færdig . Jeg overvejer dog kraftigt at fortsætte på 5 semester. Dvs, at jeg ikke tager barsel. Jeg skal skrive en mini bachelor, og så har vi ikke så mange timer på studiet om ugen hele 5.semester.

Kan jeg godt forstå. Det ville være rart at nå så langt som muligt!

Men det vil jo uden tvivl blive hårdt. Men hvis man virkelig er indstillet på det, tror jeg sagens det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.