Lillemandens bolig 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.228 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Happiness

Ja så nåede vi ind i uge 30  Kun 11 uger igen til termin. Det er lidt vildt så hurtigt tiden flyver afsted!

Har kun 4 (FIRE) arbejdsdage tilbage inden jeg går 2 uger på ferie, og herefter barsel!!! Og efter i aften er der kun 3...

Det er ved at gå op for mig at der rent faktisk skal en baby ud til mig. Lyder underligt, men jeg har haft meget svært ved at tro på at jeg rent faktrisk var gravid, det har ligesom ikke rigtigt gået heeelllt op for mig Og dette på trods af maven vokser og at lillemanden er en aktiv lille en... Men mon ikke det går HELT op for mig når jeg ligger med vores vidunder i armene

Nå men her er et billede fra imorges hvor jeg er 29+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

A&F

Happiness skriver:

Ja så nåede vi ind i uge 30  Kun 11 uger igen til termin. Det er lidt vildt så hurtigt tiden flyver afsted!

Har kun 4 (FIRE) arbejdsdage tilbage inden jeg går 2 uger på ferie, og herefter barsel!!! Og efter i aften er der kun 3...

Det er ved at gå op for mig at der rent faktisk skal en baby ud til mig. Lyder underligt, men jeg har haft meget svært ved at tro på at jeg rent faktrisk var gravid, det har ligesom ikke rigtigt gået heeelllt op for mig Og dette på trods af maven vokser og at lillemanden er en aktiv lille en... Men mon ikke det går HELT op for mig når jeg ligger med vores vidunder i armene

Det er en pæn mave. Jeg er 29+2. Og har termin 6 juli. Tiden flyver bare afsted, som du selv siger. Det er virkelig vildt at tro på, at der ikke er lang tid tilbage.

Hvornår har du termin?

Anmeld

22. april 2011

Najsen86

Happiness skriver:

Sumkt billedeFin ,mavse!

Anmeld

22. april 2011

twinny

hvor er det bare en fin mave du har der....

Anmeld

22. april 2011

Happiness

A&F skriver:

Det er en pæn mave. Jeg er 29+2. Og har termin 6 juli. Tiden flyver bare afsted, som du selv siger. Det er virkelig vildt at tro på, at der ikke er lang tid tilbage.

Hvornår har du termin?

2 dage efter dig D. 8. juli. Så det er jo lige om lidt...

Går det godt med din graviditet? Synes godt nok min krop er lidt træt for tiden Så det blir godt med barsel.

Anmeld

22. april 2011

Happiness

Najsen86 skriver:

Sumkt billedeFin ,mavse!

Tak søde!  Der kommer vel også snart et nyt mavebillede fra dig af

Anmeld

22. april 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

hvor er det bare en fin mave du har der....

Mange tak!  Går det godt med drengene i mavsen?

Anmeld

22. april 2011

Becks

Smukt

Anmeld

22. april 2011

Happiness

Tutter skriver:

Smukt

Tak smukke! Glæder mig til at følge din mave. Forhåbentlig lige om lidt

Anmeld

22. april 2011

Becks

Happiness skriver:

Tak smukke! Glæder mig til at følge din mave. Forhåbentlig lige om lidt

Det satser vi på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.