Total forvirret piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Tanze85

Jeg skulle have haft min mens den 14 april men den 13 april begyndte jeg at pletbløde og derefter begyndte jeg at bløde som en mild mens dog varede den kun 3 dage hvor den normalt plejer at vare 5-6 dage og havde smerter på en helt anden måde end jeg plejer.. Men så kommer det mærkelige af det hele før jeg begyndte at bløde testede jeg kun negativit men så efter min blødningen stoppede (den stoppede i fredags) begyndte jeg at kunne teste svagt positivt senest igår på en clearblue plus..

Tirsdag d. 19/4 (formiddagsurin)

Den samme test fra d 19/4 bare i negativ..

Test fra den 21/4 på tynd eftermiddagsurin.

Samme test fra d. 21/4 bare i negativ..

Hva siger i piger er jeg købt eller solgt, er helt rundt på gulvet.. Har kvalme, sure opstød tyngdefornemmelse i underliver og stikken i brysterne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mor til Mike

tanze85 skriver:

Jeg skulle have haft min mens den 14 april men den 13 april begyndte jeg at pletbløde og derefter begyndte jeg at bløde som en mild mens dog varede den kun 3 dage hvor den normalt plejer at vare 5-6 dage og havde smerter på en helt anden måde end jeg plejer.. Men så kommer det mærkelige af det hele før jeg begyndte at bløde testede jeg kun negativit men så efter min blødningen stoppede (den stoppede i fredags) begyndte jeg at kunne teste svagt positivt senest igår på en clearblue plus..

Tirsdag d. 19/4 (formiddagsurin)

Den samme test fra d 19/4 bare i negativ..

Test fra den 21/4 på tynd eftermiddagsurin.

Samme test fra d. 21/4 bare i negativ..

Hva siger i piger er jeg købt eller solgt, er helt rundt på gulvet.. Har kvalme, sure opstød tyngdefornemmelse i underliver og stikken i brysterne.

2 streger er vel to streger? men synes du for en sikkerhedsskyld skal vente tre dage og teste med morgenurin.

Anmeld

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uden at sende dig helt i ekstase vil jeg sige at det der er en præcis beskrivelse af hvordan jeg havde det d. 23 december hvor det lykkedes...

test igen imorgen og se ad hvad den siger... jeg testede ikke før efter 4 uger hos lægen for jeg var bange for at min krop ville gå amok med tegn på graviditet da jeg var MEGET skruk til sidst...

Anmeld

22. april 2011

Tanze85

Tak for svar piger, ville så gerne tro på det men har bare svært ved det når jeg nu har blødt.. Men hvis det havde været en bio så burde jeg vel have testet positivt inden jeg begyndte at bløde.. ?

Anmeld

22. april 2011

smlmea

Desværre behøver du ikke kunne teste positiv før du fik mens.

Jeg prøvede fuldstændig det samme i sidste måned,og jeg kunne ikke teste positiv før mens,men havde en positiv test,den dag mens sluttede,desværre blev testene negative i løbet af nogle dage,så jeg havde haft en bio.

Jeg krydser finger for der er en lille blob på vej hos dig..

Anmeld

23. april 2011

mortilfreja

De ser positive ud i mine øjne :-) Tillykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.