Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yilmaz er 5½ mdr, 74cm og vejer 9.3. Men jeg ville bare lige høre hvornår vægten sådan mere eller mindre går i stå?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gyllibik skriver: Yilmaz er 5½ mdr, 74cm og vejer 9.3. Men jeg ville bare lige høre hvornår vægten sådan mere eller mindre går i stå?
oliver 7 måneder vejede 7,2 kg
Lunae skriver: Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres børn vejer/vejede i en alder er 7-8 mdr!Min datter vejer 8,8 og jeg kan simpelthen ikke vurdere, om det er meget normalt eller om hun er lidt fed i det
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres børn vejer/vejede i en alder er 7-8 mdr!Min datter vejer 8,8 og jeg kan simpelthen ikke vurdere, om det er meget normalt eller om hun er lidt fed i det
Jeg tror det er meget meget forskelligt hvad de små purke vejer. Emilie, 1 år om 1 uge, vejer kun 7,4 kg nu og vejede da hun var 7 måneder lidt over 6 kg..
Tror bestemt ikk hun er den "fedeste!" Min pige vejede her først i april (som 8 mdr) 8,3 og var 70 cm lang, men hun er også en tøjstr bagud endnu, selvom hun har hentet en del fra og være for tidlig født.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128