Hvad vejer en baby på 7,5 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Lunae

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres børn vejer/vejede i en alder er 7-8 mdr!

Min datter vejer 8,8 og jeg kan simpelthen ikke vurdere, om det er meget normalt eller om hun er lidt fed i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

LinLin

Må vi se et billede

Adam er jo nøjagtigt ligeså gammel - han vejer 8,6 kg og er ca 72 lang (har ikke lige målt for nyligt...)

Anmeld

22. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Lunae skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres børn vejer/vejede i en alder er 7-8 mdr!

Min datter vejer 8,8 og jeg kan simpelthen ikke vurdere, om det er meget normalt eller om hun er lidt fed i det

Det er forskelligt fra barn til barn... 

Så længe at cm og kg passer sådan nogenlunde sammen, at hun trives og følger egen kurve...

Syntes der skal meget til før end man kan kalde sit barn for småfed..

7 mdr; 74 cm og 8 kg

8 mdr; 76 cm og 8,5 kg

Anmeld

22. april 2011

Hvem?

Lunae skriver:

Lauge vejede 10,3kg som 8 mdrs og var 73 cm

Anmeld

22. april 2011

Davidsen87

Min søn Mikki er lige 7,5 mdr han vejer 7,2kg og er 76cm lang

Og han er ik en af de største.

Anmeld

22. april 2011

Lunae

DAs mor skriver:

Må vi se et billede

Adam er jo nøjagtigt ligeså gammel - han vejer 8,6 kg og er ca 72 lang (har ikke lige målt for nyligt...)

Der ligger 3 billeder af camille i den tråd om marts fotografering. Det er billede 25-26-27 der kan du se hende

Anmeld

22. april 2011

Anne85

Min datter vejede 9,6 og var 78 cm lang til 8 mdr´s besøget af sundhedsplejersken - Storebror vejede ca. 1 kg mere dengang - men var "kun" 75 cm lang

Anmeld

22. april 2011

Rikke S

Noah bliver 7 mdr d. 27.05 og han er 77 cm lang og 8.9 kg

Anmeld

22. april 2011

LinLin

Lunae skriver:

Der ligger 3 billeder af camille i den tråd om marts fotografering. Det er billede 25-26-27 der kan du se hende

Hvor er hun sød

Altså umiddelbart ser hun ud til at være "lidt bedre i stand" end Adam - men hun er da ikke tyk! Bare skønt babybuttet

David vejede i øvrigt 8,2 kg og var 66 cm ca

Anmeld

22. april 2011

Palaja

Hun ser da helt perfekt ud. Hun er ikke for tyk. Man skal ikke sammenligne, selvom det kan være svært  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.