Nej hvor lyder det spændende - og grænse overskridende. Men hatten af for jer. Min mand og hans familie gjorde det da de var små og han vil gerne igen - så måske vi skulle hoppe med på legen. Hvilken hjemmeside/firma har i valgt at bruge?
Håber du nyder livet som mor til nr 2 - men bare ben husk at dække andels mejeriet - det er det eneste jeg hører i de her dage...
He he he... Det har du da helt ret i! Jeg tror måske jeg flasher mejeriet lige lovligt voldsomt i forhold til kulde, men manden mener vist godt at de måtte flashes lidt mere end de ellers bliver

Familien fra Italien har skrevet igen, og de vil gerne bytte præcis de to uger der passer os allerbedst! Jeg har kigget nærmere på det og deres hjem ligger helt perfekt centralt, med ca. 1 times kørsel til Milano, Venedi, Gardasøen (40 min) og havet! Så kan vi få set og oplevet en masse! De har en lille dreng og en pige på 10 år, så vores familier matcher hinandens hjem, hvilket jo er en klar fordel! Derudover har de sendt billeder af dem selv, og de ser flinke, pæne og almindelige ud (hvilket af en eller anden årsag er ret vigtigt for mig
)
Jeg er ret cool omkring det at andre skal bo her! Jeg er faktisk mest bange for at nogen skal se mine underbukser, så de kommer i en kasse ind i bilen, der skal stilles hos naboerne! Ellers har vi intet hemmeligt eller noget som ikke kan tåle at blive brugt af andre! Måske vores computer også skal med op til naboen.
Uhhh jeg glæder mig!! 14 dage gratis i Italien, på nær udgifter til turen derned!
Vi bruger den side der hedder homeexchange.com
Anmeld