Jo jo... Nu har jeg tilmeldt os til homeexchange.com! Jeg så et indslag om rejseformen på Go'morgen Danmark og nu prøver vi! Jeg har tænkt på det før men nu skal det altså være! Det er jo billigt idet at man kun skal betale for rejsen til der hvor man har byttet hus! Er i SINDSYGE der er nogle lækre cribs i ex. Kenya, San Francisco eller Mexico, men af en eller anden grund vil de mennesker hellere bytte til en 5 værelses Manhatten lejlighed end et lille hus i Håååårsens
Men der er heldigvis rigtig mange andre huse og nu må vi se om der er nogen der vil være med til at komme her og vi der hvor de bor!
Mikkel syntes også det er en god ide, og vi er enige om at de ting som ingen andre må rode i eller som kan blive smadret og ikke erstattet, fylder ikke mere end at det kan være i en enkelt papkasse som vi kan stille hos naboen (plus elskerinden hvis hun ikke er solgt til den tid!).
Ihhh det bliver bare så sjovt, nu håååber jeg at der er nogen som gerne vil herhjem. Jeg synes jeg har solgt vores hus godt nok, og også skrevet at vi er så søde og rare herhjemme plus sat et billede ind af vores familie (så må vi se om det hjælper eller afskrækker, he he)
Rigtig god påske de damer!
Knus Ditte der har rendt rundt i shorts og flashet hvide stænger hele ugen!
Anmeld