Ferie: Homeexchange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. april 2011

DK

Jo jo... Nu har jeg tilmeldt os til homeexchange.com! Jeg så et indslag om rejseformen på Go'morgen Danmark og nu prøver vi! Jeg har tænkt på det før men nu skal det altså være! Det er jo billigt idet at man kun skal betale for rejsen til der hvor man har byttet hus! Er i SINDSYGE der er nogle lækre cribs i ex. Kenya, San Francisco eller Mexico, men af en eller anden grund vil de mennesker hellere bytte til en 5 værelses Manhatten lejlighed end et lille hus i Håååårsens Men der er heldigvis rigtig mange andre huse og nu må vi se om der er nogen der vil være med til at komme her og vi der hvor de bor!

Mikkel syntes også det er en god ide, og vi er enige om at de ting som ingen andre må rode i eller som kan blive smadret og ikke erstattet, fylder ikke mere end at det kan være i en enkelt papkasse som vi kan stille hos naboen (plus elskerinden hvis hun ikke er solgt til den tid!).

Ihhh det bliver bare så sjovt, nu håååber jeg at der er nogen som gerne vil herhjem. Jeg synes jeg har solgt vores hus godt nok, og også skrevet at vi er så søde og rare herhjemme plus sat et billede ind af vores familie (så må vi se om det hjælper eller afskrækker, he he)

Rigtig god påske de damer!

Knus Ditte der har rendt rundt i shorts og flashet hvide stænger hele ugen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

AnneBJ

Ih hvor spændende Ditte! Vi har snakket om det nogle gange, med vores venner her i DK - fordi vi altid har haft forskellige "hustyper" Det er dog aldrig rigtig blevet til noget, men altså, ideen er da god!

Jeg håber I finder nogle byttere!

Anmeld

22. april 2011

DK

Ja det er så spændende! Altså gensidigheden er jo super god, og hvis det lykkedes at finde nogen der vil så er det jo virkelig smart mht både økonomi og også at man slipper for hotel når man har en baby med!

Nuuuj: Se lige denne her lille lejlighed f.eks:

http://www.homeexchange.com/show.php?id=63634

Anmeld

23. april 2011

DK

Så er der dælme et par der bor 10 min.s gang fra stranden i Portugal der vil bytte. Ihhh så spændende! De bor 20 min. med toget fra Lissabon i en by kaldet Oeiras, der er kåret som den bedste by at bo i i Portugal 3 år i træk!

http://www.homeexchange.com/show.php?id=178545

Nu må vi se. De vil gerne komme i 14 dage, men kan først fra d. 10, og så kan vi altså kun en uge... Flybilletterne koster 4100 kr for os alle 4! De vil gerne bytte bil også, det vil sige at vi tager deres bil i lufthavnen når vi kommer derned, og de vores! Altså det kunne være så smart!!

Anmeld

23. april 2011

AnneBJ

Aj jamen Ditte - det ER jo fuldstændig genialt... Bortset lgie fra at det ikke passer så godt datomæssigt.. Det må kunne løses, for det er skisme en billig ferie!

Anmeld

23. april 2011

Sofia

hvor fedt - tjek evt ryanair til faro - derfra tager det ca 3 timer i tog til lissabon - måske det kan gøres billigere på den måde - knus

Anmeld

25. april 2011

PeruBaby

Det ER en god ide Vi gjorde det engang og fik byttet os til et hus i de østrigske Alper - det var meget cool, selvom der jo ikke var så meget strand og kultur over den ferie... men det lyder det til at der kan komme over jeres eventuelle Portugals-ferie. Lækkert! I må bare ikke blive skuffede hvis ikke andre mennesker har helt den samme rengøringsstandard som jer selv... både når I ankommer til deres hus og når I kommer hjem til jeres eget efter 1-2 uger

Anmeld

5. maj 2011

Sofia

DK skriver:

Så er der dælme et par der bor 10 min.s gang fra stranden i Portugal der vil bytte. Ihhh så spændende! De bor 20 min. med toget fra Lissabon i en by kaldet Oeiras, der er kåret som den bedste by at bo i i Portugal 3 år i træk!

http://www.homeexchange.com/show.php?id=178545

Nu må vi se. De vil gerne komme i 14 dage, men kan først fra d. 10, og så kan vi altså kun en uge... Flybilletterne koster 4100 kr for os alle 4! De vil gerne bytte bil også, det vil sige at vi tager deres bil i lufthavnen når vi kommer derned, og de vores! Altså det kunne være så smart!!

Har I besluttet jer?? Jeg har fået overtalt manden herhjemme!! Så nu skal jeg bare lige have taget mig sammen til at tage billeder, skrive tekst osv!

Anmeld

5. maj 2011

DK

Neeej, vi har ikke helt besluttet os endnu! Og jeg tror at dem fra Portugal synes at en uge er lidt for lidt!

Har du fået skrevet ansøgning?? Arghhh jeg hænger i bremsen herhjemme!

Tilgengæld var jeg i babybio i dag og se Water for elephants med HOT Robert Pattinson!!!

Anmeld

6. maj 2011

Sofia

DK skriver:

Neeej, vi har ikke helt besluttet os endnu! Og jeg tror at dem fra Portugal synes at en uge er lidt for lidt!

Har du fået skrevet ansøgning?? Arghhh jeg hænger i bremsen herhjemme!

Tilgengæld var jeg i babybio i dag og se Water for elephants med HOT Robert Pattinson!!!

Jeg er ved at skrive ansøgningen, men jeg synes ikke lige den er blevet så god endnu! Okay, den skal være færdig inden mandag den 16. for os begge, jeg hiver dig i næsen hvis ikke den er skrevet Så har vi et par dage til at få den sendt inden den 19. hvis nu noget skulle gå galt eller hvad ved jeg.

Ej nej nej nej er den allerede i biografen, jeg skal så meget ind at se den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.