åbning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

skøjte-prinsessen

alberts mor<3 skriver:

nej fødte 39+6(;

okay måske er jeg lige så heldig, min moster mener jeg føder imorgen aften kl. lidt over 8 om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

miinimeal

Rogue skriver:

okay måske er jeg lige så heldig, min moster mener jeg føder imorgen aften kl. lidt over 8 om aftenen

krydser finger

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

alberts mor<3 skriver:

krydser finger

mange tak hihi

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Rogue skriver:

hejj alle sammen

lige høre jer, jeg var på aoma afd. på hvidovre hpt. og fik af vide at jeg havde åbnet mig 1 finger og fik af vide der kunne gå 24 timer til max en uge,... det er nu ja 2 dage siden jeg fik det af vide, men kan ikke mærke mine veer kun at jeg begynder at svede og får lidt kvalme, og det er der jeg får de slemme fik jeg af vide på hpt.

hvor længe gik der efter i fik af vide at i havde åbnet jer 1 finger til i fødte? magter ikke at vente mere og mange siger at efter sådan en undersøgelse så langt henne at det kan sætte det igang og mange føder kort tid efter...

håber nogen kan hjælpe mig

anne

39+5

Med den første blev jeg sat igang det var en sej omgang  med nummer 2 var jeg 3 cm åben da jeg ankom på sygehuset, de var ved at sende mig hjem igen men de blev glade for at jeg havde besluttet at blive, for 1,5 timer efter var hun født (3 CM KLOKKEN 18,30 FØDT 20,01)

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

jeg har tænkt lidt på at tage til aoma afd. i dag, har haft veer siden i tirsdags, og har lige været i et bad med varmt vand som de sagde kunne hjælpe skubbe igang...

men kan man stadig gå meget over tid når man allerede er begyndt at åbnet sig?

Anmeld

23. april 2011

lykkekevin

Rogue skriver:

virker et varmt bad virkelig når man er begyndt at åbne sig og sådan?

på nogen gør det nok og kan så lige sige det ikke sjovt når det går så stærkt for min veer var snart ud i en kunne slet ikke holde dem ud ved den 1 kunne jeg tage mig samme uder en veer og arbejde med den.. her kunne jeg ikke rat meget de var så hård og lappet over hinanden at jeg slet ikke var med mentalt...

men dejlig fødsel ellers  

Anmeld

23. april 2011

Tanas

Jeg var åben 1 finger i små 14 dage....så fik jeg veer og kom ind og blev tjekket. Mellem 2 og 3 fingre åben. Veerne gik i sig selv igen. Jeg var sat til kerjsersnit d. 19 dec og det her var d.5 dec. Kejsersnittet blev rykket til 13 dec og jeg mærkede ikke mere til veer eller andet. Han kom til verden da jeg var 38+5.

Anmeld

23. april 2011

skøjte-prinsessen

Tanas skriver:

Jeg var åben 1 finger i små 14 dage....så fik jeg veer og kom ind og blev tjekket. Mellem 2 og 3 fingre åben. Veerne gik i sig selv igen. Jeg var sat til kerjsersnit d. 19 dec og det her var d.5 dec. Kejsersnittet blev rykket til 13 dec og jeg mærkede ikke mere til veer eller andet. Han kom til verden da jeg var 38+5.

hvor er du heldig, jeg har termin imorgen og tænk jeg er stadig kun åbnet 1 finger, og magter bare ikke at være gravid mere... men alle fortalte mig at jeg bare skulle gå en masse ture osv. det har jeg så fået afvide at man ikke skal, man skal faktisk heller bare ligge og slappe af og sove osv. håber det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.