åbning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. april 2011

skøjte-prinsessen

hejj alle sammen

lige høre jer, jeg var på aoma afd. på hvidovre hpt. og fik af vide at jeg havde åbnet mig 1 finger og fik af vide der kunne gå 24 timer til max en uge,... det er nu ja 2 dage siden jeg fik det af vide, men kan ikke mærke mine veer kun at jeg begynder at svede og får lidt kvalme, og det er der jeg får de slemme fik jeg af vide på hpt.

hvor længe gik der efter i fik af vide at i havde åbnet jer 1 finger til i fødte? magter ikke at vente mere og mange siger at efter sådan en undersøgelse så langt henne at det kan sætte det igang og mange føder kort tid efter...

håber nogen kan hjælpe mig

anne

39+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Kamulla

årh var 1½cm åben da jeg ankom til FG.. der havde jeg haft veer i 1 time... han er født 2 timer efter...

Anmeld

22. april 2011

Worldwide

Mhm, ved ikke med 100% sikkerhed hvor lang tid før mit vand gik jeg har var åben.. Men mit vand gik natten mellem en lørdag og søndag og da jeg blev undersøgt på sygehuset søndag morgen var jeg 1 finger åben og Lorelai blev født Onsdag morgen kl 6.03..

Jeg fik ikke veer eller lign selv, blev sat igang mandag morgen, men det var grundet vandafg. Ved ikke om det kunne hjælpe dig lidt?

Held og lykke med fødslen og go' arbejdslyst til den tid

Anmeld

22. april 2011

de-wett

da jeg ankom til fg var jeg 3 cm åben det var omkring kl 15:30. Hun var ude kl 22:12

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

okay jeg ved ikke om jeg har åbnet mig mere end en finger nu. men bare jeg dog var så heldig at hun snart gad at komme ud. jeg har fået af vide at hvis jeg er meget i tvivl kan jeg bare tage på hospitalet og så blive checket om jeg har åbnet mig yderligere, men det også langt at tage for at få af vide man nok bare skal tage hjem igen... men det er jo bare det vandet er ikke gået og i onsdags havde jeg lidt pletblødning (kunne se det i mit trusse indlæg)  ellers får jeg det bare varmt og sådan... har dog nogle smerter jeg kan mærke idag men ja...

Anmeld

22. april 2011

lykkekevin

jeg fik den første vee kl 15 ankom til syghus kl 16 kl 16 30 blev jeg undersøgt første gang 3 cm åben.. kommer ud under en bruser 15 til 20 min efter ringer min mor efter jm igen da jeg havde prasse veer og rigtig nok var da 10 cm åben så 7 cm på mellem 15 og 20 min i alt tog fødslen fra 1 vee 2 timer 5 min fra jeg var 3 sm åben til han var ude 35 min

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

virker et varmt bad virkelig når man er begyndt at åbne sig og sådan?

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

var på fg den 3 sep klokkem´n 12 og var 1½ cm åben,

klokken 05:19 den 4 sep havde jeg født mit vand gik klokken 02:00 ca

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

alberts mor<3 skriver:

var på fg den 3 sep klokkem´n 12 og var 1½ cm åben,

klokken 05:19 den 4 sep havde jeg født mit vand gik klokken 02:00 ca

hvorfor er jeg ikke så heldig, var du gået over tid eller?

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

Rogue skriver:

hvorfor er jeg ikke så heldig, var du gået over tid eller?

nej fødte 39+6(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.