Hjørring og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Mor-til-asta-09

Isabeau skriver:

Hej! Jeg hedder Diana og er mor til Stella på 21 mdr, og gravid igen i uge 8 med termin d. 2. dec. Jeg bor i Sæby, går hjemme lige nu indtil jeg skal begynde på HF til august. Er kæreste med Palle som er far til mine børn, han arbejder som smed

Kan jeg bruges?

søg efter mig på facebook, så kan vi skrive der.. jeanette mertz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

biimse

Jeg bor i Østervrå, med min kæreste. Jeg fylder 21 i næste uge.. Vi har desværre ikke nogen børn, men vi arbejder hårdt på sagen Jeg arbejder som handicaphjælper, han som landmand.. Vi kan sagtens lave noget sammen, enten allesammen eller uden mændene Hilsen Carina.

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

biimse skriver:

Jeg bor i Østervrå, med min kæreste. Jeg fylder 21 i næste uge.. Vi har desværre ikke nogen børn, men vi arbejder hårdt på sagen Jeg arbejder som handicaphjælper, han som landmand.. Vi kan sagtens lave noget sammen, enten allesammen eller uden mændene Hilsen Carina.

Absolut.. jeg er altid frisk på nogle bekendskaber fra landet hehe

Anmeld

29. april 2011

Isabeau

Mor-til-asta-09 skriver:

Vores unger er da næsten lige gamle

Ja Jeg søger dig lige på FB

Anmeld

29. april 2011

Mor-til-asta-09

biimse skriver:

Men tag og ansøge mig på face, det er noget nemmere Jeanette mertz

Anmeld

1. juni 2011

davani

Hej Jeanette

Jeg er også fra Østervrå, er 25, har en dreng på 13 mdr, og en på vej Mangler også veninder i området, så det kunne være rigtig hyggeligt at finde ud af noget

min køreste hedder Christian og er 26.

Hvis du har lyst, kan du tilføje mig på facebook - Pernille Espersen

hilsen Pernille

Anmeld

1. juni 2011

Mor-til-asta-09

davani skriver:

Hej Jeanette

Jeg er også fra Østervrå, er 25, har en dreng på 13 mdr, og en på vej Mangler også veninder i området, så det kunne være rigtig hyggeligt at finde ud af noget

min køreste hedder Christian og er 26.

Hvis du har lyst, kan du tilføje mig på facebook - Pernille Espersen

hilsen Pernille

Du bliver hermed ansøgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.