Hjørring og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Mor-til-asta-09

Hej alle i dejlige tøser.

Jeg står og søger veninder hjørring og omegn med eller uden børn.  Lidt om mig:

Mit navn er Jeanette, er 25 år og bor sammen med min kæreste og vores datter Asta på 20 mdr i tårs ca. 12 km syd for tårs. Til dagligt arbejder jeg pt som kok på mine forældres hotel i byen, men har søgt ind på sosu skolen med start d. 29 August. Så håber på optagelse, ellers vil jeg søge med start i november.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Håber at høre fra nogle herinde fra..

Knus Mor-til-asta-09 / Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Mor-til-asta-09

opper lige

Anmeld

27. april 2011

An&Jo

Mor-til-asta-09 skriver:

Mit navn er Jeanette, er 25 år og bor sammen med min kæreste og vores datter Asta på 20 mdr i tårs ca. 12 km syd for tårs. Til dagligt arbejder jeg pt som kok på mine forældres hotel i byen, men har søgt ind på sosu skolen med start d. 29 August. Så håber på optagelse, ellers vil jeg søge med start i november.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Nu er jeg godt nok fra Aalborg, men hvis jeg kan bruges vil jeg da gerne snakke lidt..

Jeg er 21 år og alene med min dreng på 1 år.. Jeg studere på UCN hvor jeg læser finansøkonom med henblik på at blive ejendomsmægler..

Anmeld

27. april 2011

Isabeau

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej! Jeg hedder Diana og er mor til Stella på 21 mdr, og gravid igen i uge 8 med termin d. 2. dec. Jeg bor i Sæby, går hjemme lige nu indtil jeg skal begynde på HF til august. Er kæreste med Palle som er far til mine børn, han arbejder som smed

Kan jeg bruges?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

katrine7

Hej

Ja, er selv tilflytter til Hjørring, og har ikke vildt mange bekendtskaber heroppe.

Min kæreste og jeg, bor sammen i den sydlige del af Hjørring, og venter barn til Juli.

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

mortilj skriver:

Nu er jeg godt nok fra Aalborg, men hvis jeg kan bruges vil jeg da gerne snakke lidt..

Jeg er 21 år og alene med min dreng på 1 år.. Jeg studere på UCN hvor jeg læser finansøkonom med henblik på at blive ejendomsmægler..

Aalborg vil også være helt fint.. tager jo ikke så lang tid

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

Isabeau skriver:

Hej! Jeg hedder Diana og er mor til Stella på 21 mdr, og gravid igen i uge 8 med termin d. 2. dec. Jeg bor i Sæby, går hjemme lige nu indtil jeg skal begynde på HF til august. Er kæreste med Palle som er far til mine børn, han arbejder som smed

Kan jeg bruges?

Hejsa.

Du kan da helt sikkert bruges.. Du bliver ikke smidt ud til højre endnu.. smil...

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

katrine7 skriver:

Hej

Ja, er selv tilflytter til Hjørring, og har ikke vildt mange bekendtskaber heroppe.

Min kæreste og jeg, bor sammen i den sydlige del af Hjørring, og venter barn til Juli.

Jeg er også tilflytter, dog kun fra aalborg. Men synes tit det er svært at komme i kontakt med folk.. Hvor kommer du normalt fra??

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg er også tilflytter, dog kun fra aalborg. Men synes tit det er svært at komme i kontakt med folk.. Hvor kommer du normalt fra??

Det er rigtig svært heroppe. Med mindre man gider gamle mennesker kun

Kommer selv fra Nørresundby

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

katrine7 skriver:

Det er rigtig svært heroppe. Med mindre man gider gamle mennesker kun

Kommer selv fra Nørresundby

Ja lige præcis... Hvad med skole osv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.