Piger?? jeg er såååå stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Milka

jeg blev så glad da jeg læste dette! 

er det sket igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

anna-jonas

Milka skriver:

jeg blev så glad da jeg læste dette! 

er det sket igen?

Yes...............hun har kravlet i dag, til ære for mormor.............som jo så kneb en lille tårer. Men hun hopper mest rundt på numsen...............hvilket er en teknik hun er fortrolig med.

Anmeld

24. april 2011

Ida.

Åhhh Mette, hvor gør det mig glad helt ind i indeni at læse det!!! hvor er det fantastisk - hende Ida er en af de sejeste små børn, jeg kender!!!! TILLYKKE!!

Anmeld

24. april 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Yes...............hun har kravlet i dag, til ære for mormor.............som jo så kneb en lille tårer. Men hun hopper mest rundt på numsen...............hvilket er en teknik hun er fortrolig med.

sådan gjorde bille jo også, og det er den dag i dag en leg pigerne leger når de er ekstra fjollede - så rumper de rundt efter hinanden 

Anmeld

25. april 2011

h_bernie

Ej hvor dejligt. Så dygtig hun er.

Anmeld

26. april 2011

Vinker

anna-jonas skriver:

Ida har kravlet i dag, for første gang................................hun var selv så stolt, at hun satte sig på halen, af benovelse. For mig/os betyder det jo EKSTRA meget, fordi at hun er så langt tilbage med motorikken. Ihhhhh..........................sidder her og hyler nu, bare af at skrive det. Er sgu' så rørt.........

Ida din dejlige pige, jeg kan slet ikke få armene ned igen. Det er super skønt at hun har lært at kravle. Dygtige pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.