Piger?? jeg er såååå stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. april 2011

anna-jonas

Ida har kravlet i dag, for første gang................................hun var selv så stolt, at hun satte sig på halen, af benovelse. For mig/os betyder det jo EKSTRA meget, fordi at hun er så langt tilbage med motorikken. Ihhhhh..........................sidder her og hyler nu, bare af at skrive det. Er sgu' så rørt.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

KWL

Tænk at jeg sidder her så langt væk bag ved skærmen og tuder og føler min næsten lige så stolt som du.

Det er bare så flot.

Anmeld

21. april 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Ida har kravlet i dag, for første gang................................hun var selv så stolt, at hun satte sig på halen, af benovelse. For mig/os betyder det jo EKSTRA meget, fordi at hun er så langt tilbage med motorikken. Ihhhhh..........................sidder her og hyler nu, bare at at skrive det. Er sgu' så rørt.........

Jeg bliver helt rørt på dine/jeres vegne. Hvor er det bare stort.

HVOR ER DU BARE DYGTIG, LILLE IDA SKATTEPIGE   

Anmeld

21. april 2011

Laulund87

Dygtig pige!!

Anmeld

21. april 2011

Skouboe

Nååårh... nu tuder JEG næsten også.

Efter at have haft Silja har jeg fået større forståelse for hvordan det er at have et barn, der er motorisk bagud, selvom Silja jo på ingen måde kan måle sig med Ida.

Hvor er det bare stort.

Jeg glæder mig HELT vildt til at du sidder og skriver at nu går hun

Anmeld

21. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Ida har kravlet i dag, for første gang................................hun var selv så stolt, at hun satte sig på halen, af benovelse. For mig/os betyder det jo EKSTRA meget, fordi at hun er så langt tilbage med motorikken. Ihhhhh..........................sidder her og hyler nu, bare af at skrive det. Er sgu' så rørt.........

neeeeeeeeeeeeeej hvor vildt Mette! KÆMPE TILLYKKE!!!!!!!!!!!!

Anmeld

21. april 2011

anna-jonas

Skouboe skriver:

Nååårh... nu tuder JEG næsten også.

Efter at have haft Silja har jeg fået større forståelse for hvordan det er at have et barn, der er motorisk bagud, selvom Silja jo på ingen måde kan måle sig med Ida.

Hvor er det bare stort.

Jeg glæder mig HELT vildt til at du sidder og skriver at nu går hun

Der går nok et stykke tid, for hun har slet ikke ballancen til det........................og desværre virker hendes afværgerefleks ikke helt, så når hun falder, så tager hun ikke fra...........................så vi passer jo ekstra godt på hende.

Men glæderne ved Ida's fremskridt, er meget større end hos Anna og Jonas..........................netop fordi hun er bagud.

Anmeld

21. april 2011

Skouboe

anna-jonas skriver:

Der går nok et stykke tid, for hun har slet ikke ballancen til det........................og desværre virker hendes afværgerefleks ikke helt, så når hun falder, så tager hun ikke fra...........................så vi passer jo ekstra godt på hende.

Men glæderne ved Ida's fremskridt, er meget større end hos Anna og Jonas..........................netop fordi hun er bagud.

Men før eller siden lærer hun og gå.. og så sidder NS tante Pernille og tuder bag skærmen... og hvis jeg husker det til den tid, så flyver jeg i stofbunken for at finde stof til en kjole man kan snurre rundt i og være en rigtig prinsesse

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Hvor er hun dygtig... 

Anmeld

21. april 2011

Rosa

YAY, hvor er det bare fantastisk  

Det bliver da bare bedre og bedre!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.