Louiiiise skriver:
Hej tøser.
Ser gravid, baby og børn over alt. Jeg har endnu en bekendt som lige har født en lille pige. Jeg bliver så trist og ked af, at det ikke var mig som havde født en lille baby.
Hvorfor er det ikke mig?
Vi er begyndt projekt baby for to uger siden, jeg tænker ikke på andet end om jeg kunne være gravid. Har svært ved at være glad på andres vegne, ville bare ønske det var mig 
Efter vi har aftalt vi startede projekt baby, er vi fået et endnu bedre parforhold. Ikke at vi ikke havde et før, men det har bare lettet rigtig meget. Kan elske min mand mere end før. Lyder lidt dumt, men sådan føles det.
Puha ja, hvor kan jeg bare sagtens nikke genkendende til dine følelser og tanker omkring projekt baby. Vi har selv været igang i 6 mdr. nu, (det er vist helt normalt eftersom jeg stoppede med p-piller).
Men jeg kan sige at det altså bliver nemmere at håndtere med tiden.
Da vi startede PB herhjemme, så kom min veninde et par uger efter, og fortalte at hun var gravid!!!
Tror du liiiige at jeg blev totalt ked af det... Synes det var SÅ uretfærdigt!!
Og selvom jeg tænkte, at det jo var dejligt for dem, så havde jeg bare så svært ved at skjule min misundelse... og det endte faktisk med, at vi blev lidt uvenner... Men heldigvis, som tiden gik, har jeg accepteret det fuldstændig, og nu glæder jeg mig virkelig på hendes vegne!!
Det jeg bare vil sige er, at man med tiden lærer at acceptere når testen er negativ, og bare tænker "nå... Op på hesten igen..."
Håber snart i får en positiv test 

Anmeld