Ihh, min lille Celina :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

TbCp

Årh nej det lille pus da

Håber hun er frisk igen imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Jules

Åh altså Håber mavepinen er overstået her til morgen!

Jeg syntes Viktor alm hysteri er svært at håndtere så hold da op hvor må det med Celina være svært :(

Anmeld

22. april 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Åh altså Håber mavepinen er overstået her til morgen!

Jeg syntes Viktor alm hysteri er svært at håndtere så hold da op hvor må det med Celina være svært

UPDATE :

Celina har det FINT igen idag  Dejligt!!

Anmeld

22. april 2011

Jules

JustAnotherName skriver:

UPDATE :

Det var dejligt at høre

Anmeld

22. april 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Det var dejligt at høre

Vi glæder os til at se Jer   

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

Ååårh hvor synd hun skulle have så ondt. Men det er da dejligt at læse det er gået over. Men ja sådan noget penicillin kan give nogle grimme mavekramper. Det har jeg også prøvet....

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Ååårh hvor synd hun skulle have så ondt. Men det er da dejligt at læse det er gået over. Men ja sådan noget penicillin kan give nogle grimme mavekramper. Det har jeg også prøvet....

Jeg troede bare ikke at reaktionen så først ville komme så sent.
Det var jo den aller-sidste behandlings-dag, og kuren varede længere end en uge. Men det viste det sig jo så, at der godt kunne gå så lang tid.
Lille stakkel, hun havde det godt nok hæsligt
Men ja, heldigvis sov hun fra det, og vågnede op og var frisk igen!

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg troede bare ikke at reaktionen så først ville komme så sent.
Det var jo den aller-sidste behandlings-dag, og kuren varede længere end en uge. Men det viste det sig jo så, at der godt kunne.
Lille stakkel, hun havde det godt nok hæsligt
Men ja, heldigvis sov hun fra det, og vågnede op og var frisk igen!

Ja heldigvis er børn ikke syge så længe ad gangen. Men det er aldrig sjovt mens det står på. Ja det er lidt mærkeligt at det først kom der....

Anmeld

24. april 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

For det første fik Celina endnu et affekt-anfald idag og besvimede i mine arme    ..... Det blev udløst af, at hun skulle have bleen skiftet, hvor hun ikke syntes det passede ind i hendes planer. Så med hende er det nok SÆRLIGT vigtigt, at vi advarer om, at "om 2 min. kommer mor og tager dig med, så du kan få en tør ble på".

Vi bruger ellers meget at sige tingene lidt før vi gør det, for så er de forberedt, selvom de helst vil være fri. Så ved de det! Og så er kampen tit mindre. Men lige idag fik jeg så ikke lige "givet en advarsel" først, og hendes grænser blev tilsyneladende dybt overskredet, da hun lige var midt i noget vigtigt i en leg.

Nå, men jeg tog det faktisk nogenlunde fattet og cool, da jeg jo efterhånden har prøvet det nogle gange, og er bedre forberedt på at det KAN ske. Men alligevel, så bliver det for evigt ved med at være trist og ubehageligt at se hende sådan, når det sker. Også selvom det kun lige varer kort.

Men bortset fra dét, så er dagen gået godt. Vi har tilbragt hele dagen udendørs, og pigerne har leget og været i solstråle-humør 
Celina valgte endda helt at skippe sin middagslur idag! 

Men så pludseligt her til aften lige inden spisetid, sagde Celina
" AV MAVE! ", så krummede hun sig sammen, og græd...
Og det tog til. Åh ha, det lille pus, hun vred og snoede sig, og havde seriøse mave-kramper. Det var så tydeligt at se på hende, at hun virkelig havde ondt. Bare sådan!! Hun faldt til ro, og var også mega træt, men kun i kort tid før der så igen kom en mavekrampe. Hun græd så slemt, var helt koldsvedende og hev sig selv mod maven. Hendes kropssprog sagde så tydeligt, at det var meget ubehageligt og gjorde utrolig ondt.

Jeg tog hendes temperatur, og der var (heldigvis) ingen feber.
Hun har netop IDAG afsluttet sin pencilin-behandling mod mellemørebetændelse.
Jeg valgte at give hende flydende børne-panodil. Og så sludrede jeg lige kort med en vagtlæge (som lød som om hun havde røget en masse hash. Hun var total "nede-på-jorden"-agtig i sin stemmeføring, og ikke ekstrem præcis i sine overvejelser og svar. Og så havde hun sådan en rusten, træt-døsig stemme. Men hun var dog venlig!). Imens jeg havde hende i røret faldt Celina i søvn i fosterstilling med hænderne inde på maven. Hun lå som en lillebitte sammenkrøllet kugle og sov....på puslehynden 

Lille pus.
Jeg bar hende sovende ned og lagde hende i seng. Hun sov bare!!
Nu er hun under opsyn. Hun kom desværre i seng uden sin aftensmad.
Men jeg tror behovet for søvn og ro var større!

Nu håber jeg bare at hun får sovet, og smerterne er væk.
Og at det er en frisk pige der vågner op igen imorgen 

Først kan jeg godt lid du beskriver vagtlægen, som en der har røget hash, hehe!

Skide øv med Celina s anfald, håber de bliver mindre, hvis i advarer hende først... Men godt at du er ved at være rustet til dem, selv om det er svært at se sit barn i den tilstand. Håber det bliver bedre

Dejligt med en god solstråle dag, Latifa har også sprunget sin middagslur over, i disse dage og har været frisk og glad alligevel...

Men øv med de mave kramper, gad vide hvor de kom fra.. Men håber pige barnet har det bedre 

Rigtig god dag til jer 

Anmeld

24. april 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

UPDATE :

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.