Jeg er simpelthen lige nødt til at komme ud med nogle af mine frustrationer til nogle der måske kan forstå det!!
Vi startede projekt baby for et par måneder siden (stoppede på p-piller i november).. Problemet er at min mand er ved at uddanne sig til skibsofficer og derfor skal være væk de næste 9 måneder, hvor han kun lige komm er hjem og vender 2-3 uger ind i mellem, så det er ikke super nemt...
Vi har prøvet at blive gravide men det er ikke lykkedes endnu, så her i april, inden han tog afsted, prøvede vi med ægløsningsteste og alt muligt for at være sikre på at vi ramte det rigtige tidspunkt, hvilket var omkring onsdag-torsdag i sidste uge... nu går det jo bare i hvert fald en uge endnu inden jeg kan teste, og jeg er simpelthen så bange for at den skal være negativ 
Jeg siger til mig selv hele tiden at jeg skal lade være med at tænke så meget på det, men det er godt nok svært!! Og siger til mig selv hele tiden at jeg ikke skal håbe på noget, for den er sikkert negativ, men jeg kan jo ikke lade være med at håbe selvom jeg ved hvor ked af det jeg bliver hvis den så er negativ... 
Læser alverdens artikler omkring det, og alle steder står der jo nærmest forskellige ting... nogle steder står der at man burde kunne mærke noget allerede, andre steder at det kan man ikke... nogle mener at kvinden bare ved det når hun er gravid, andre siger at mange overhovedet ikke er klar over det... jeg synes ikke jeg kan mærke nogen forandring overhovedet, men er bange for at jeg kommer til at gå og bilde mig selv ind at der er nogle symptomer som slet ikke er der....
Et eller andet sted tror jeg ikke jeg er gravid, og det gør mig simpelthen så ked af det 
Anmeld