SØGER virkelig HTC Desire eller wildfire..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. april 2011

henh01

signe. skriver:

hmm, 700?

hmm det er lige i underkanten hvad jeg forestillede mig. Så lige i elgiganten at man kunne få dem for 2000 kr i næste uge, så vil nok gerne op på en 1200 kr for min. Den er jo nærmest aldrig brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

hmm det er lige i underkanten hvad jeg forestillede mig. Så lige i elgiganten at man kunne få dem for 2000 kr i næste uge, så vil nok gerne op på en 1200 kr for min. Den er jo nærmest aldrig brugt

Okay, vil maks give 1000 men men... har en veninde der måske vil sælge sin.. hvis hun alligevel ikke vil, kan det godt ske jeg vender tilbage.. skal i hvert fald have en ny telefon snarest

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

Okay, vil maks give 1000 men men... har en veninde der måske vil sælge sin.. hvis hun alligevel ikke vil, kan det godt ske jeg vender tilbage.. skal i hvert fald have en ny telefon snarest

hvor i landet bor du?

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

hvor i landet bor du?

Farsø, Nordjylland.. så måske den også skal sendes hvis det er?

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

Farsø, Nordjylland.. så måske den også skal sendes hvis det er?

Ja det ville den skulle. Bor på sjælland, så medmindre du skal herover af i påsken

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

Ja det ville den skulle. Bor på sjælland, så medmindre du skal herover af i påsken

hehe nej ikke lige.. vist først i sommerferien vi drager derover Hvad koster det at sende den? er det noget med 75 kr, hvis den skal forsikres ved tab/bliver væk...

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

hehe nej ikke lige.. vist først i sommerferien vi drager derover Hvad koster det at sende den? er det noget med 75 kr, hvis den skal forsikres ved tab/bliver væk...

Ja det koster 75 kr at sende den..

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

Ja det koster 75 kr at sende den..

Min veninde ved først lørdag om hun får en ny der, så skal vi ikke sige jeg kontakter dig i næste uge? har været inde på div salgssider, men synes faktisk det er tryggere herinde

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

Min veninde ved først lørdag om hun får en ny der, så skal vi ikke sige jeg kontakter dig i næste uge? har været inde på div salgssider, men synes faktisk det er tryggere herinde

Kan godt følge dig.. Jo du skriver bare lørdag så finder vi ud af noget.

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

Kan godt følge dig.. Jo du skriver bare lørdag så finder vi ud af noget.

super... så snakkes vi ved... hav en god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.