SØGER virkelig HTC Desire eller wildfire..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.854 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. april 2011

signe.

Lagde min telefon på biltaget i dag... OG KØRTE! det kunne den alligevel ikke tåle.. søger derfor en ny telefon, ULÅST! da mit nuværende abonnement først udløber til nov..(sim-kortet gik heldigvis fri&nbsp FLOT.. æv æv.. Håber I ligger inde med noget til rimelige penge tak piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

henh01

hej

jeg har en wildfire, den er brugt i 6 dage, men mine fingre kan ikke klare det der touch.. (har muligvis gigt )

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

hej

jeg har en wildfire, den er brugt i 6 dage, men mine fingre kan ikke klare det der touch.. (har muligvis gigt )

Hvilken farve, og hvad med pris? er der alt med til i orgiginal emballege? og hvad med kvittering..

Ej, det gør mig da ondt, mange smerter?

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

hej

kunne muligvis godt være interesseret... Men kommer selvfølgelig an på hvad du forlanger af pris... har du mulighed for at smide billeder ind?

Anmeld

21. april 2011

Jakob'sMor

signe. skriver:

Lagde min telefon på biltaget i dag... OG KØRTE! det kunne den alligevel ikke tåle.. søger derfor en ny telefon, ULÅST! da mit nuværende abonnement først udløber til nov..(sim-kortet gik heldigvis fri&nbsp FLOT.. æv æv.. Håber I ligger inde med noget til rimelige penge tak piger

Jeg ligger inde med en tattoo fra januar sidste år. Ved ikke om den kan bruges?

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

Hvilken farve, og hvad med pris? er der alt med til i orgiginal emballege? og hvad med kvittering..

Den er mocca, ingen ridser eller noget.

Kvitt med følger og tror også jeg har emballagen. Den ene skumgummi dut til ud over høretlf er dog blevet væk.

Jamen hvad vil du give?

Ligger billleder ind om 30 min når lillemanden sover, da den ligger i soveværelset og jeg ikke vil forstyrre.

Anmeld

21. april 2011

henh01

signe. skriver:

Hov glemte lige at svare.. Ja smerterne kommer og går, men jeg kan som oftes ikke bruge mine yderste led og så er det meget svært at have en touch tlf

Anmeld

21. april 2011

henh01

Hej.

Her er et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2011

signe.

Jakob'sMor skriver:

Jeg ligger inde med en tattoo fra januar sidste år. Ved ikke om den kan bruges?

nej tak, helst desire eller wildfire ellers tak for buddet

Anmeld

21. april 2011

signe.

henh01 skriver:

Hov glemte lige at svare.. Ja smerterne kommer og går, men jeg kan som oftes ikke bruge mine yderste led og så er det meget svært at have en touch tlf

hmm, 700?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.