Køber du nyt solcreme hvert år til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Uuh. Jeg er slet ikke misundelig...

Eller det er jeg faktisk ikke, for orker ikke en disse i den varme med stor mave...

nej det kan jeg godt forstå.. puha.. glæder mig også bare. Sidst vi var afsted dernede var da jeg var gravid med Isaac. Og jeg elsker det, nu er det ve 5 gang tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

nej det kan jeg godt forstå.. puha.. glæder mig også bare. Sidst vi var afsted dernede var da jeg var gravid med Isaac. Og jeg elsker det, nu er det ve 5 gang tror jeg

Gad osse godt prøve til Egypten eller Marokko engang... Det må være helt fantastisk.

Anmeld

21. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Gad osse godt prøve til Egypten eller Marokko engang... Det må være helt fantastisk.

jaaaaa.. Omer var i marokko sidste år med nogle venner, det var også fantastisk
Men egypten var så billigt for ops i år.. helt vildt

Anmeld

21. april 2011

Bondepigen

jaaaaa.. Omer var i marokko sidste år med nogle venner, det var også fantastisk
Men egypten var så billigt for ops i år.. helt vildt

Ja, så lader man ikke chancen gå fra sig..

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

Jeg køber nyt hvert år..

og for at det ikke skal være løgn så nåede jeg igennem mange forskellige sidste år inden jeg fandt den der passede til os, så jeg brugte nok 1000kr på solcreme..

I år har jeg købt den der var bedst for os sidste år, og så fandt jeg den billig i netto, så i år slap jeg med 35kr for solcreme på trods af at det er DERMA's baby solcreme jeg har købt..

Anmeld

21. april 2011

.....

MoarJ skriver:

Det var så lidt... Ellers spørger du bare igen... 

Argh - Hvor sætter man linket ind henne så det kommer frem hver gang man skriver indlæg?

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Mut skriver:

Argh - Hvor sætter man linket ind henne så det kommer frem hver gang man skriver indlæg?

Under dit brugernavn øverst i venstre side står der "Ret profil" der klikker du.. Derefter klikker du på "Signatur" Og på ikonet i tekst behandlingen "HTML" og indsætter din kode der og trykker gem... 

Anmeld

21. april 2011

Mormilla

MoarJ skriver:

Hvorfor er det lige man skal købe nyt solcreme hvert år til ens børn? Har ikke helt forstået det... 

Vi køber nyt solcreme til vores hvert sommer... 

Det kan blive for gammel og så virker det ikke så godt mere når det er det. Men læs bag på hvor lang tid det kan holde sig. Hvis der ikke stå noget så må det jo kunne holde sig...

Anmeld

21. april 2011

.....

MoarJ skriver:

Under dit brugernavn øverst i venstre side står der "Ret profil" der klikker du.. Derefter klikker du på "Signatur" Og på ikonet i tekst behandlingen "HTML" og indsætter din kode der og trykker gem... 

Mange tak

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Mut skriver:

Mange tak

Det var så lidt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.