menses kun en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2011

rogerrasch

hejsa vi er gået igang med projekt baby herhjemme, jeg var gravid for halvanden måned siden ca men tabte desværre barnet tidligt i graviditeten, nu prøver vi så igen. Fik så mit menses i lørdags men sluttede allerede søndag hvor det plejer at vare 4 dage, har taget graviditets tester men de viser negativ endnu i hvertfald, er der nogle herinde som kan forklare hvad det evt. kan være, om det kan være gravid evt. men for tidligt at kunne ses eller om det kan være noget helt andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

afrobabies

rogerrasch skriver:

hejsa vi er gået igang med projekt baby herhjemme, jeg var gravid for halvanden måned siden ca men tabte desværre barnet tidligt i graviditeten, nu prøver vi så igen. Fik så mit menses i lørdags men sluttede allerede søndag hvor det plejer at vare 4 dage, har taget graviditets tester men de viser negativ endnu i hvertfald, er der nogle herinde som kan forklare hvad det evt. kan være, om det kan være gravid evt. men for tidligt at kunne ses eller om det kan være noget helt andet...

Det blod du havde den dag, det kunne jo være fordi ægget har sat sig fast i livmoderen...

Anmeld

21. april 2011

cecilie1984

rogerrasch skriver:

da jeg var gravid første gang, blødte jeg også en enkelt dag og undrede mig da min mens også plejede at vare 4 dage. Men tænkte mens er vel mens uanset hvor meget man bløder.

Men jeg var faktisk gravid men kunne først teste posetiv da jeg var 5 uger henne.

Er nu gravid med mit andet barn og har ikke blødt en eneste gang, så det er nok meget forskelligt fra person til person og fra graviditet til graviditet.

Men jo du kan sagtens være gravid. Det eneste du kan gøre er at vente på mens eller at kunne teste posetiv. Ved ventetiden kan være lang.

Anmeld

21. april 2011

rogerrasch

ja ventetiden er nemlig utrolig lang, vi sidder bare og håber, men tænker jeg for meget på det, så er det der nok ikke, sådan er det jo altid

Anmeld

21. april 2011

rogerrasch

men ja da jeg var gravid tidligere hvor jeg aborterede spontant, der havde jeg nemlig også kun menses i kun en dag men tænkte ikke videre over det, før sidst jeg fik det og stadig kun var meget minimalt blod end normalt og der vidste testen positiv, og der testede jeg først halvanden måned senere ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.