Rimelig ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Hyner

I staten af året fik jeg godt og vel 10.000 tilbage i skat, WEEE!!
I går modtog jeg så et brev fra SKAT at jeg skal betale knap 13.000 i restskat... Jeg har så hængt i tlf hele dagen og nu er løsningen fundet. Min tidligere a-kasse har "glemt" at indberette hvad jeg "tjente" i 2007 så jeg har selfølgelig betalt for lidt. Så oprindeligt skulle jeg betale 3100kr tilbage i foråret... Og nu er det bare gået helt galt... Fordi jeg har Emma kan jeg nøjes med at betale 500 i måneden i MANGE måneder, men det er også mange penge for mig, som i forvejen har et lidt stramt buget. Nøj hvor er jeg ked, og så lige op til jul hvor alle skal ha gaver....

Puha nu kan jeg da slet ikke komme med jer på tur, eller for den sags skyld holde en fridag.

Krams en meget ked og indelukket Henriette -der ville ønske man havde vundet i lotto og sad her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Loggidut

hmmm, kan du ikke få udsættelse på dem, jeg mener vente til efter jul, eller sige du kan betale dem alle når der kommer børnepenge til januar?

de plejer da at være rimelige large på de punkter...???

Anmeld

28. oktober 2008

Hyner

Loggidut skriver:

hmmm, kan du ikke få udsættelse på dem, jeg mener vente til efter jul, eller sige du kan betale dem alle når der kommer børnepenge til januar?

de plejer da at være rimelige large på de punkter...???

Hmm hvor mange børnepenge får du??? Jeg får ikke 13000 da....
Og desuden var hende jeg snakkede med en rigtig so, og hvis det stod til hende skulle jeg betale 1500 mindst...

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Aj, det er bare sådan noget f*ck når det er andre der laver lort i den på den måde... Kan godt forstå at du er ked af det - det ville jeg bestemt også være, og kender i øvrigt aaalt for godt til meget stramme budgetter.

Du får den her

Kh. Lise - som skal betale SU-styrelsen mange tusinde penge tilbage næste år (men heldigvis er forberedt på det..)

Anmeld

28. oktober 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Hmm hvor mange børnepenge får du??? Jeg får ikke 13000 da....
Og desuden var hende jeg snakkede med en rigtig so, og hvis det stod til hende skulle jeg betale 1500 mindst...

ark, jeg har læst helt forkert...jeg læste det var 3100 du skulle tilbagebetale...

ja det er godt nok totalt sur røv...man stoler jo på når man får så mange penge tilbage...

jeg håber du kommer igennem det søde ven

Anmeld

28. oktober 2008

linemus

Øv bøv, Hyner. Hvor er det træls, at deres fejl skal gå ud over dig

Trøstekram, Line

Anmeld

28. oktober 2008

Tynen

Hold da op hvor er det træls for dig!
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive - Jeg vil bare sige at jeg 100% kan sætte mig ind i den frustration og håbløshed du må sidde med nu.

Øv, altså!!

Anmeld

29. oktober 2008

birgittemarie

Åh nej dog, søde Henriette! Sådan nogle klovne. Folk, der arbejder hos Skat, er som oftest bare ikke særligt rare. Jeg har talt med én, en eneste gang, der var venlig og villig til at svare mig pænt på nogle spørgsmål. Ellers synes jeg altid, det virker som om, de tror, man er ude på snyd og bedrag uanset, hvad man ringer for at spørge om og det er bare ikke morsomt at blive talt grimt til, når man oven i købet står med en økonomi, der er ved at vælte ned i hovedet på én.

Puha, jeg føler med dig

Knus fra Birgitte

Anmeld

29. oktober 2008

Millebasse

Øv øv, hvor er det træls for dig, søde!! Man kan sgu da ikke bare lige finde så mange penge på en gang..

Husk, du kan altid ringe eller skrive, ven

Krams Camilla

Anmeld

29. oktober 2008

ivfmarie

Arrhhh fu*king penge - der er altid problemer med dem!Tænk i stedet på hvor dejligt det er at I har hinanden og jeres gode helbred! Vi bliver nødt til at se på de gode ting i livet - selvom det oftest er de trælse ting der fylder mest!Knus og op med humøret fra Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.