Et spørgsmål vedr. bananer, og update (kur)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Rasmine

Hvad er det nu med bananer, er det noget med at det er en "fed" frugt?
Jeg mener: hellere spise en banan fremfor en Snickers, ik?
Men hellere et æble fremfor en banan oder?

Har på 14 dg. tabt (Hold nu fast...!!!) 700 g.
Synes ikke rigtig jeg har gjort det vilde, udover at skære sukkeret i kaffen væk, og så æde frugt fremfor snold, men det virker åbenbart.

Synes ikke rigtig jeg har haft tid til at rende i svømmehallen.

Hvordan går det med I andre, som også ville smide "et kilo"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Lene76

jo banan er en fedfrugt, hvis du spiser et Stor banan tæller den som 2 stk frugt men det er helt ok og spise den, og jo bedre end en snickers

og tlk med de 700 g det er da ok.... jeg glemte at gå på vægten imorges men tror ik der er sket det vilde i denne uge.

motion bliver det ik til det vilde udover mit arb men med 4 små så gir det jo osse lidt. nu har min mand og jeg købt en wiiiiiiiiii også ska vi bare gi den gas om aften når ungerne sover, og det må da gi lidt ik

Knus Lene

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

Tæller den for 2?
men hvad så med det der med at få "6 om dagen"?
Mna skal vel ikke trække den fra?

Anmeld

28. oktober 2008

Lene76

nej den tæller bare somm 2 hvilket vil sige at du kan spise 4 stk andet frugt.....

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

Spiser du egentlig så meget frugt og grønt som der anbefales?
Jeg gør ikke. Synes det er svært at få lavet, især når ungerne ikke gider æde grøntsager.
De elsker ellers frugt, sidste uge åd vi ialt "4 omgange" frugt, dvs. ca. 40-50 stykker.

Forslag til eftermiddagssnacks til ungerne (og mig selv) modtages gerne (udover frugt og rosiner)

Anmeld

28. oktober 2008

bette

det passer ik at banan er en fed frugt.. du skal æde super mange bananer om dagen hvis de p¨å nogen måde skal ændre din vægt den dumme vej.. så spis du bare bananer.. men det er jo selvfølgelig bedre at spise mere varrieret.. der får du flest vitaminer af

Anmeld

28. oktober 2008

bette

du kan også spise nødder..

Anmeld

28. oktober 2008

Lene76

el bage nogle minirugbrød det er osse lækkert også holder det ungerne sult væk til man ska spise til aften.......

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

Lene76 skriver:

el bage nogle minirugbrød det er osse lækkert også holder det ungerne sult væk til man ska spise til aften.......

Hvordan gør man det?

Anmeld

28. oktober 2008

linemus

Nu vi snakker kur, så vil jeg da lige slå et slag for Wii Fit'en. Der var nogen, der spurgte mig tidligere, og der var jeg vist lidt nølende. Da jeg så fik den tændt om aftenen, fik jeg lige genopfrisket, hvor fedt det var. I løbet af ingen tid havde jeg løbet, lavet hulahop og bokset i 40 min. og stoppede kun, fordi klokken var alt for mange og jeg skulle i seng. Pulsen kom op og køre og jeg skal da lige love for, at jeg fik at føle to dage efter, at det faktisk ville have været en god ide at strække ud - især efter det boksning. Jeg kunne næsten ikke løfte armene i en uge. Så på med spenderebukserne og afsted piger 76.gif Den får thumbs up herfra.

Line - der har opgivet det med kur og motion til efter d.29. januar (eksamen... muhuhahahaaa)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.