Erfaringer med bObles hule søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mussen2 skriver:

Vi har købt denne hule/telt til vores datter i Jysk til kr. 129

http://www.legekaeden.dk/#/Butik

Den er et kæmpe hit og billig og så kan den klappes sammen, da det er et pop-up telt Det synes jeg er smart.

godt nok uden for emne, men ville bare lige dele

Tak for tippet, men sådan en slags "hule"/telt har vi afprøvet....Det blæste konstant ned i naboens have når ungerne havde forladt det - samtidig med at det var aaaaalt for klodset at have inde i vores stue eller på værelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Ansemusen skriver:

Jeg har ikke forsøgt mig med at kravle ind i den. Men kunne nok godt lige præcis sidde der, hvis jeg kan komme ind altså *griner*

Jeg tror vi køber gulvet, da den let bukker, fordi den ikke er spændt ud i bunden. Men man kan godt have den uden, som vi har nu

Hahahaha....Jeg troede da at det var meget normal procedure at man som forældre lige kravler ind og tjekker om der er plads og alt er ok

Men altså, ellers må jeg jo tage et smut i Ønskebørn og selv kravle ind i deres udstillingsmodel en tur... Min pointe var egentligt også bare, om der var plads til mere end et barn... for ellers bliver det jo hurtigt kedeligt når de bliver lidt ældre og der kommer legekammerater på besøg

Anmeld

20. april 2011

Ansemusen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahahaha....Jeg troede da at det var meget normal procedure at man som forældre lige kravler ind og tjekker om der er plads og alt er ok

Men altså, ellers må jeg jo tage et smut i Ønskebørn og selv kravle ind i deres udstillingsmodel en tur... Min pointe var egentligt også bare, om der var plads til mere end et barn... for ellers bliver det jo hurtigt kedeligt når de bliver lidt ældre og der kommer legekammerater på besøg

Der er jo heldigvis ikke så meget som ikke kan være i orden - så ggår ud fra at mit barn er fint i sikkerhed, selvom Mor og Far ikke har været indenfor i hulen

Der kan sagtens være to børn, også tre hvis de sidder lidt tæt!

Anmeld

20. april 2011

Ansemusen skriver:

Der er jo heldigvis ikke så meget som ikke kan være i orden - så ggår ud fra at mit barn er fint i sikkerhed, selvom Mor og Far ikke har været indenfor i hulen

Der kan sagtens være to børn, også tre hvis de sidder lidt tæt!

Tænker mere på udskæringerne...og det er noget de kan få rykket løst indefra? Kan godt være jeg spørger dumt, men jeg har heller ikke set hulen live...endnu.

Anmeld

20. april 2011

Ansemusen

Tænker mere på udskæringerne...og det er noget de kan få rykket løst indefra? Kan godt være jeg spørger dumt, men jeg har heller ikke set hulen live...endnu.

Nåh, nej det kan de ikke bare sådan lige, og det kan man sagtens se udefra  Vil ikke mene at jeg er en ravnemor i lige netop dette tilfælde - hehe!

Anmeld

12. januar 2012

løkkeled

Hej hej Jeg har en lilla hule fra Bobles til salg for 500 kr. Trine

Anmeld

15. januar 2012

smokin

Vi bruger ikke vores den står faktisk bare på værelset. De har så lige været på tilbud i Ide møbler til 500 kr. Måske de stadig er det? Det var med januarudsalget. 

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

Jeg går og overvejer om vi skal ønske os sådan en hule til Frederikke når hun fylder år, men jeg er dælme i tvivl om det er en god ide eller ej

For det første er den jo ret dyr - så vidt jeg ved, koster den 999 kr. og for det andet; hvor meget gider børnene lege med den?

For hvis det kun er sådan en der er "sjov i starten"...også bliver den uinteressant, så synes jeg at det er RIGTIG mange penge. Men omvendt - er den et hit, er pengene jo givet godt ud, efter min mening.

Nogle der har den? Og hvad er jeres erfaringer?

Jeg købte en til Laura i julegave på trendsales til 500 kr. og de penge har været virkelig godt givet ud Hun er 2 år og elsker teltet - slæber alt muligt med derind Til sommer tager vi det med i mine forældres sommerhus, så hun kan bruge det på græsset Her er det i hvert fald et stort hit sammen med de andre Bobles ting, hun har

Anmeld

15. januar 2012

eliasogmor

Jeg går og overvejer om vi skal ønske os sådan en hule til Frederikke når hun fylder år, men jeg er dælme i tvivl om det er en god ide eller ej

For det første er den jo ret dyr - så vidt jeg ved, koster den 999 kr. og for det andet; hvor meget gider børnene lege med den?

For hvis det kun er sådan en der er "sjov i starten"...også bliver den uinteressant, så synes jeg at det er RIGTIG mange penge. Men omvendt - er den et hit, er pengene jo givet godt ud, efter min mening.

Nogle der har den? Og hvad er jeres erfaringer?

elias på snart 4 bruger stadig hans.. og jeg kan stadig godt hygge med ham derinde... vi ligger tit og putter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.