Erfaringer med bObles hule søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.087 visninger
18 svar
1 synes godt om
20. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg går og overvejer om vi skal ønske os sådan en hule til Frederikke når hun fylder år, men jeg er dælme i tvivl om det er en god ide eller ej

For det første er den jo ret dyr - så vidt jeg ved, koster den 999 kr. og for det andet; hvor meget gider børnene lege med den?

For hvis det kun er sådan en der er "sjov i starten"...også bliver den uinteressant, så synes jeg at det er RIGTIG mange penge. Men omvendt - er den et hit, er pengene jo givet godt ud, efter min mening.

Nogle der har den? Og hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Mi

Jeg syntes at det er mange penge for meget lidt. Jeg er selv hel vild med bobles, men lige præcis hulen tror jeg er så lille og vakkelvorn at det er bedre at smide et tæppe over to stole...og billigere

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. april 2011

Magsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg går og overvejer om vi skal ønske os sådan en hule til Frederikke når hun fylder år, men jeg er dælme i tvivl om det er en god ide eller ej

For det første er den jo ret dyr - så vidt jeg ved, koster den 999 kr. og for det andet; hvor meget gider børnene lege med den?

For hvis det kun er sådan en der er "sjov i starten"...også bliver den uinteressant, så synes jeg at det er RIGTIG mange penge. Men omvendt - er den et hit, er pengene jo givet godt ud, efter min mening.

hmm, du gør mig nysgerrig, hvad er det?

Anmeld

20. april 2011

MyLove E

Maggieh skriver:

hmm, du gør mig nysgerrig, hvad er det?

Dette er  BObles hule :-)

Anmeld

20. april 2011

Ansemusen

Vi har fået en Bobles hule til Thias i navngivningsgave (vi havde ønsket os den til ham)! Han er snart 11 måneder og synes det er rigtig sjovt at sidde derinde mens jeg kigger skiftevis ind ad de forskellige huller og siger 'Tit tiiiiit'! Hihi! Og senere vil han jo kunne bruge fantasien og lege derinde selv. Dog bliver den hurtigt slidt når de er små tror jeg mht. negleridser osv.

Men jeg kan da ikke rigtigt forestille mig andet end at de kan have glæde af den i mange år!

Anmeld

20. april 2011

Mussen2

Vi har købt denne hule/telt til vores datter i Jysk til kr. 129

http://www.legekaeden.dk/#/Butik

Den er et kæmpe hit og billig og så kan den klappes sammen, da det er et pop-up telt Det synes jeg er smart.

godt nok uden for emne, men ville bare lige dele

Anmeld

20. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ansemusen skriver:

Vi har fået en Bobles hule til Thias i navngivningsgave (vi havde ønsket os den til ham)! Han er snart 11 måneder og synes det er rigtig sjovt at sidde derinde mens jeg kigger skiftevis ind ad de forskellige huller og siger 'Tit tiiiiit'! Hihi! Og senere vil han jo kunne bruge fantasien og lege derinde selv. Dog bliver den hurtigt slidt når de er små tror jeg mht. negleridser osv.

Men jeg kan da ikke rigtigt forestille mig andet end at de kan have glæde af den i mange år!

Det lyder da skønt

Ja, det er nok ikke helt at undgå at der kommer ridser og bidemæker for den sags skyld... Det sker også på vores dyr herhjemme, men de er jo også købt for at blive brugt (på den ene eller anden måde, hehe).

Er det nødvendigt med et gulv? Hvor stor er den ca - kan du f.eks. sidde i din søns hule?

Anmeld

20. april 2011

Ansemusen

Det lyder da skønt

Ja, det er nok ikke helt at undgå at der kommer ridser og bidemæker for den sags skyld... Det sker også på vores dyr herhjemme, men de er jo også købt for at blive brugt (på den ene eller anden måde, hehe).

Er det nødvendigt med et gulv? Hvor stor er den ca - kan du f.eks. sidde i din søns hule?

Jeg har ikke forsøgt mig med at kravle ind i den. Men kunne nok godt lige præcis sidde der, hvis jeg kan komme ind altså *griner*

Jeg tror vi køber gulvet, da den let bukker, fordi den ikke er spændt ud i bunden. Men man kan godt have den uden, som vi har nu

Anmeld

20. april 2011

LISBETH:-)

Vi ville også købe den og afprøvede den derfor i butikken, men synes bestemt ikke den virkede til at være alle pengene værd. Så vi købte et pupup telt i stedet , og der er et hit fordi det også kan bruges i haven om sommeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.