Kattekyllingen, 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.646 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. april 2011

otlitrom

Så blev der taget billeder igår, hvor jeg var 31+0. 62 dage til termin... Det er tåssed!

Dagene går herhjemme med at skrive BA og med adskillige overspringshandlinger, såsom døgnvagt herinde på baby.dk

Var til gravidmassage i mandags, og det kan kun anbefales! Jeg skal helt sikkert afsted igen om et par uger!!

Jeg har det godt, og det virker det til at den lille urolige krølfis også har. Jeg mistænker den for at være lige så rastløs som sin far, og jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde

Vægten siger +8,4 så har tabt mig en lille smule eller holdt vægten helt de sidste 14 dage. Det gør mig ingenting

Jeg lå søvnløs den anden nat, og der kom mange tossede tanker. Jeg nåede blandt andet frem til, at jeg fra nu af ALTID vil hjælpe mariehøns op igen, når de ligger på skjoldet og spræller. Jeg ved udemærket hvordan det føles, nu hvor jeg ligger i sofaen og mest har lyst til at ringe til kran-service for at komme op

Ingen træk-maven-ind eller forfra. Bjørnen har slettet dem! (-- og jeg gider ikke tage nye i aften )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Lotus86

At stråle som en sol Just LÅVE that babyhule

Anmeld

20. april 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

At stråle som en sol Just LÅVE that babyhule

Tak Lotus

Anmeld

20. april 2011

Frøken J.

Åååh for faen du stråler så meget!! Håber jeg kommer til at stråle lige så meget! Du er virkelig smuk

Anmeld

20. april 2011

Valle81

kitty skriver:

Så blev der taget billeder igår, hvor jeg var 31+0. 62 dage til termin... Det er tåssed!

Dagene går herhjemme med at skrive BA og med adskillige overspringshandlinger, såsom døgnvagt herinde på baby.dk

Var til gravidmassage i mandags, og det kan kun anbefales! Jeg skal helt sikkert afsted igen om et par uger!!

Jeg har det godt, og det virker det til at den lille urolige krølfis også har. Jeg mistænker den for at være lige så rastløs som sin far, og jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde

Vægten siger +8,4 så har tabt mig en lille smule eller holdt vægten helt de sidste 14 dage. Det gør mig ingenting

Jeg lå søvnløs den anden nat, og der kom mange tossede tanker. Jeg nåede blandt andet frem til, at jeg fra nu af ALTID vil hjælpe mariehøns op igen, når de ligger på skjoldet og spræller. Jeg ved udemærket hvordan det føles, nu hvor jeg ligger i sofaen og mest har lyst til at ringe til kran-service for at komme op

Ingen træk-maven-ind eller forfra. Bjørnen har slettet dem! (-- og jeg gider ikke tage nye i aften )

Lidt for lækker der:0)

Og her går jeg og tager på min og nu er den væk:0) Aldrig merre gravid mave - det er sååååååååååå underligt:0)

Anmeld

20. april 2011

Laulund87

SMUK, som altid

Anmeld

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Hvor ser du skøn ud 

Og i øvrigt... den med mariehønerne og kranen.... hahahaa! 

Anmeld

20. april 2011

otlitrom

Secrets skriver:

Åååh for faen du stråler så meget!! Håber jeg kommer til at stråle lige så meget! Du er virkelig smuk

Tak, hvor er du sød! Hvis ikke du stråler allerede, så skal du nok komme til det!

Anmeld

20. april 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

Lidt for lækker der:0)

Og her går jeg og tager på min og nu er den væk:0) Aldrig merre gravid mave - det er sååååååååååå underligt:0)

Men du har båret 3 meget skønne unger i den mave, valle, og du har gjort det med stil!

Håber I har det dejligt. Arthur er en fin lille gut!

Anmeld

20. april 2011

otlitrom

Lotte:) skriver:

SMUK, som altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.