Loggidut skriver:
ja ok, jeg menet nu også mere tidsmæssigt...hvor lang tid det tog...revisor er da ikke noget man lige bliver hen over natten, så vidt jeg har forstået...
dahm, du er modig at starte på sådan en uddannelse, den lyder vildt svær...
sloggi, så tumpet når det kommer til revision!
Rent tidsmæssigt... ptthhhh...tre-fire år regner jeg med at skulle læse på handelshøjskolen endnu. Overbygningen er normeret til to år, men da jeg arbejder fuld tid, kan jeg jo ikke også studere fuld tid...så jeg studerer på deltid. Derefter, hvis jeg vil være statsautoriseret, er der en "praktisk del" som består dels af praktisk erfaring (som jeg jo er startet på
og dels af en masse undervisning/kurser - det tager vist et par år, og så skal man igennem to meget svære eksamener... Men hvor vidt jeg vil det har jeg ikke taget stilling til endnu, og det behøver jeg jo heller ikke gøre før om nogle år...
Du synes det er modigt...tja, som jeg ser det er det ikke noget jeg har skulle samle mod til eller tænke over. Det er jo bare den uddannelse jeg gerne vil have, og jeg tænker ikke over alle de års skolegang og alle de svære eksamener - det er bare noget der skal gøres. Og jeg brænder jo for det, og synes i bund og grund at det er rigtig spændende

Anmeld