kvinde84 skriver:
Nå, så var påsken der igen
... og så har jeg et lille dilemma! Jeg har så meget lyst til at gå i byen og drikke mig stiv, og ellers bare hygge med lidt vin til maden osv. Jeg har ellers lagt alcoholen på hylden dette år (hehe nu lyder det næsten som om at jeg er alkoholiker
), fordi jeg ville optimere vores chance for at blive gravide. Vi har fået at vide at vores chance for at blive gravide naturligt er nær 0, så nu tænker jeg bare på at få kroppen og sindet så sundt som muligt til, hvat jeg tænker må blive ICSI behandlingen. Vi har ikke fået noget at vide om hvornår vi skal starte behandling, men min kæreste fik at vide at det var sikkert 2-3 mdr til vi kunne komme i gang.
Så er det.... skal jeg bare gå i byen og more mig i påsken, uden at tænke på noget eller... hvad synes I??
Sådan som jeg ser det er dette sidste udkald til fest, for som jeg ser det kan det blive år til jeg igen kan give den gas... har næm'li tænkt mig en bunke små, men det er jo noget vi må kæmpe for 
Er ked af, at i har så svært ved at få børn 
Angående hvad du skal gøre, er det lidt tricky. Var det mig, var jeg taget i byen og moret mig uden alkohol, men nu drikker jeg i det hele taget ikke, fordi det ikke siger mig noget, og du har det jo anderledes, så det er knap så simpelt 
Spørgsmålet er, hvor meget én aftens druk vil rode med dine graviditets-chancer.. Jeg tror ikke, at det vil gøre den store forskel, men problemet er jo så om du - hvis du først tænker sådan - så også tænker: "Arrrh.. Liiige en bytur mere. Og en mere. Og en mere" - Hvis du kan følge mig?
Jeg ved ikke, hvad du skal gøre. Sætter jeg mig i dit sted ville jeg nok tage ud og more mig "mens jeg kunne", før de små kommer på den ene eller anden led. Men som sagt, skulle jeg se det fra MIT synspunkt ville jeg feste uden alkohol