Shalmi skriver:
Er lige nødt til at komme ud med noget frustration og ked-af-det-hed..
Vi har sidden november prøvet på at blive gravide, og det er jo egentlig ikke særlig lang tid, men øvs hvor er det dog bare mega hårdt at det ikke lykkedes
Tankerne er konstant på en baby og det eneste tidspunkt de ikke har været der på var da vi holdt velkommen-hjem-fra-afghanistan-ferie på Bali i 3 uger i december.. Men nu er det bare snart helt galt
Blev fornylig moster og jeg tudet de første 3 døgn, kunne bare ikke stoppe igen selvom jeg jo var lykkelig for at være blevet moster..
Huset er proppet med børnetøj og børneting - totalt shopaholic så lindre det lidt at shoppe ind, men det er jo bare ikke særlig sundt..
Så mit spørgsmål, søde søde baby-mennesker... hvad gør jeg for at få tankerne på noget andet??
Kæresten er så utrolig sød og hjælpsom til at lave alverdens ting for at fokus ligger på noget andet 
kan det svære ikke give så mange råd, kender det kun alt for godt, da jeg havde det på samme måde da vi kæmpede, med de gyldne 2 streger, og jeg sagde til mig selv, næste gang vil jeg ikke tænke så meget på det for skal jo ok ske, og alligevel, er jeg allerede skruk, med en søn på 2½ mdr, så tiden til vi engang går igang igen, er jo lang og så bliver det jo svært at få tankerne på noget andet når vi engang går igang igen.
Måske nogle hobbys som ikke har noget med baby at gøre, jeg syede babytøj, men ledte jo alligevel tankerne på PB så måske være lidt kreativ, gå til svømning eller andet.
håber snart det lykkedes for jer 
Anmeld