Grøntsags-smoothie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

lonemus

Chrautwald skriver:

Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor ikke vitaminerne stadig skulle være der - men jeg vil mene at der går mange kostfibre tabt - men det er kun udfra antagelsen at selve "kødet" bliver filtreret fra (er ikke helt sikker på hvordan sådan en centrifuge fungere).

Jeg må indrømme at jeg har mine tvivl til smagen... og egentlig også konsistensen - men der er vi jo alle forskellige, så måske kan du finde frem til noget du selv kan lide 60.png

Anette

Hej Anette!

Tak for dit svar.

Nå ja, du har da sikkert ret mht kostfibrene...det havde jeg faktisk ikke tænkt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

Jordbærpigen

Når man presser frugt og grønt i en saftpresser, går der en masse kostfibre tabt. Men man kan sagtens putte forskellige grønsager i en saftpresser og lave nogle rigtig lækre juice, som man kan lide. Man må bare prøve sig frem. Personligt kan jeg fx. godt lide en juice af gulerød, rødbede og æble - og en lille svat citron60.png
Men prøv dig frem. Det er kun fantasien der sætter grænser ellers lån Lene Hanssons bog om juice og smoothies60.png

Anmeld

31. oktober 2008

twinboys

jsp1984 skriver:

Når man presser frugt og grønt i en saftpresser, går der en masse kostfibre tabt. Men man kan sagtens putte forskellige grønsager i en saftpresser og lave nogle rigtig lækre juice, som man kan lide. Man må bare prøve sig frem. Personligt kan jeg fx. godt lide en juice af gulerød, rødbede og æble - og en lille svat citron60.png
Men prøv dig frem. Det er kun fantasien der sætter grænser ellers lån Lene Hanssons bog om juice og smoothies60.png

Det er rigtigt men det er stadig bedre end ingenting... Så hellere det end ingenting... Og det er jo super sundt...

Mine drenge gider ikke spise æbler, men putter jeg dem i saftcentifugen, ja så drikker de to glas...

Så hellere det end ingen æbler...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.