Jeg har et problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke holde på tissereriet... Så er de sagt...pinligt!! Eller det vil sige, at det kan jeg godt til en vis grænse.. Det er sådan at når jeg mærker at nu skal jeg tisse, så skal jeg altså tisse!! Det er ikke sådan at hele portionen kommer på en gang, nej det nærmest siver bare... Hvor er det pinligt!!! PINLIGT!

Måske var det dumt at skrive om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Tikki

Det kan jeg altså heller ikke altid - især ikke efter min fødsel...har også lidt med at prutterne har deres eget liv , men det er dog blevet meget bedre.....
Min veninde fortalte, at hun havde stået til en barnedåb i fin kjole i sommer (10 måneder efter hun havde født) og havde hostet ret voldsomt, hvorefter hun kunne mærke, at der løb tis ned af hendes ene ben og ned i hendes sandaler...øv øv , men vi griner lidt af det nu. Så nej, det er bestemt ikke et skørt indlæg - tror mange kender det.

Bækkenbundsøvelser er det eneste, der virker på den slags......men jeg er ikke god til at få dem lavet overhovedet.

Anmeld

28. oktober 2008

Anja

Ja, der er ikke så meget andet at sige end, at du må i gang med at knibe !

Som Jeanette skriver, så er det jo nok det eneste der virker.

Jeg havde lidt problemet som højgravid, så kan godt genkende det. Jeg her 7 9 13 ingen problemer med bækkenbunden nu. Jeg glemmer totalt at lave knibeøvelser, så må heller få lavet nogle for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Kniiiiiib... det er det der skal til...

Tre gange tyve knib om dagen - sæt igang!

Og nej, det er ikke dumt. Tror ikke det er helt ualmindeligt.

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

Nemlig, knibeøvelser.
Og Tena måske?

Anmeld

28. oktober 2008

Lene76

kniiiiiiiiib og kniiiiiib....... det er den eneste løsning.

Havde selv samme problem efter mit 1 fødsel, så den fik gaz med kniiiiiiiiiiiibeøvelserne og det hjalp

så hep hep igang....

Anmeld

28. oktober 2008

Loggidut

Det kender jeg altså godt...efter 4 fødsler, så kniber det altså med at kunne holde på det

af og til når jeg virkelig skal tisse, så kan jeg alligevel ikke tisse ret meget, og det tyder vel på man trænger til at få trænet bækkenbunden op...så måske skulle vi lave knibeøvelser sammen...

det her er slet ikke så pinligt som du tror, mange som har prøvet at føde døjer skam med det!

Anmeld

28. oktober 2008

mor til en del

Altså piger vi må have Henrik til at lave en pop up som minder jer om knibeøvelserne hver gang i logger på baby.dk....

For som flere skriver så er dem der kan hjælpe...... og det er altså nu i skal gøre indsatsen, kom så igang.

Og ja jeg kniber tit, ( er det mon ikke en knibe smiley)og efter 8 fødsler har jeg stadig styr på sagerne....

Lisbeth.

Anmeld

28. oktober 2008

linemus

Hvor mange af jer sidder og kniber, mens I læser denne tråd? 76.gif

Anmeld

28. oktober 2008

bette

du er ikke alene.. jeg kan sku også ende der..
hvis jeg skal tisse og ik kommer på toilet hurtig nok så siver det også bare ud selvom jeg klemmer aaaalt hva jeg kan..

men ja jeg glemmer også de duuuuume knibeøvelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.