NY molo heldragt str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. april 2011

Vial

Ej, de to molo drager vil jeg gerne købe. Hvis vi tager et 2 par hjemmesyede bukser med. Kan vi så sige 400 kr pp?

Nå, det var de børn der var vågnet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Ej, de to molo drager vil jeg gerne købe. Hvis vi tager et 2 par hjemmesyede bukser med. Kan vi så sige 400 kr pp?

Nå, det var de børn der var vågnet...

hi hi du må ud til børnene

Altså molo dragterne vil jeg gerne have 140 & 150  ( de koster 250 & 300 stk ) - de hjemme lavet bukser koster 85 kr stykket uden porto ( eller dækker det ikke engang stoffet )

Du vender bare tilbage når der er ro igen fra børnene ...

Skønt med tvillinger - har selv 2 drenge som bliver 10 lige om snart

Anmeld

27. april 2011

Vial

bullerbassen skriver:

hi hi du må ud til børnene

Altså molo dragterne vil jeg gerne have 140 & 150  ( de koster 250 & 300 stk ) - de hjemme lavet bukser koster 85 kr stykket uden porto ( eller dækker det ikke engang stoffet )

Du vender bare tilbage når der er ro igen fra børnene ...

Skønt med tvillinger - har selv 2 drenge som bliver 10 lige om snart

Er drenge moloen også HELT ny?

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Er drenge moloen også HELT ny?

jeps - der er hvis også mærke på ... har simpelhen købt ALT for meget tøj i str 92 ... derfor er der sat lidt tilsalg.

Anmeld

27. april 2011

Vial

jeps - der er hvis også mærke på ... har simpelhen købt ALT for meget tøj i str 92 ... derfor er der sat lidt tilsalg.

Kan vi sige 140 kr pr. stk og så to par bukser til 100 kr. stykket. Så står du får portoen.

Dvs. jeg overfører 480 kr?

Bukserne skal være størrelse 86/92. Du kan evt. maile et billede af dem, du har i den str. dreng og pige. Min mail er kreland@hotmail.com

Så kan jeg vælge et par til hver. Altså hvis du er med på prisen?

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Kan vi sige 140 kr pr. stk og så to par bukser til 100 kr. stykket. Så står du får portoen.

Dvs. jeg overfører 480 kr?

Bukserne skal være størrelse 86/92. Du kan evt. maile et billede af dem, du har i den str. dreng og pige. Min mail er kreland@hotmail.com

Så kan jeg vælge et par til hver. Altså hvis du er med på prisen?

Det er ok med 480 inkl porto for de 2 dragter & 2 par bukser.

Har ikke nogle drengebukser færdige men syr bare nogle til dig. Ligger lige billederne herind , da den ene computer jeg kan maile fra ikke har program til billeder og omvendt med den anden.

Har disse 2 pige bukser str 86/92 ved ikke om de skal være ens ..

For begge stof findes i drenge farver.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

Så har jeg lige lavet disse til en herinde

Stjernebukserne har jeg lavet til min egen dreng og de findes også i pige farver.

Anmeld

27. april 2011

Vial

bullerbassen skriver:

Det er ok med 480 inkl porto for de 2 dragter & 2 par bukser.

Har ikke nogle drengebukser færdige men syr bare nogle til dig. Ligger lige billederne herind , da den ene computer jeg kan maile fra ikke har program til billeder og omvendt med den anden.

Har disse 2 pige bukser str 86/92 ved ikke om de skal være ens ..

For begge stof findes i drenge farver.

Skal vi så aftale disse to (svært at vælge..):

Så kan du bare skrive, når de er færdige, så overfører jeg pengene. Viola er i øvrigt RET bred, så hendes må godt være brede i det. Lidt mere elastik i taljen   (pigebukserne er jo lavet, men det går ikke,hvis det er en smal model)..

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Så kan du bare skrive, når de er færdige, så overfører jeg pengene. Viola er i øvrigt RET bred, så hendes må godt være brede i det. Lidt mere elastik i taljen   (pigebukserne er jo lavet, men det går ikke,hvis det er en smal model)..

Det aftaler vi bare  bukserne er sådan nogle posebukser syntes de er rimelig brede - har selv en lille fast fyr..

Der er rib for oven og det kan strækkes rimelig meget så tænker da hun kan passe dem. Ellers kan du måle hende og så laver jeg dem efter det.

Hvad med drengen - Er det alvin han hedder ??? er han også en lille bred fyr ?? eller bare alm babybuttet

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Når bukserne ligger flat på bordet måler ribben 2 x 21 cm men kan strækkes til 2 x 32 cm ...

Hen over numsen måler de 38 cm - så der skulle være rimelig med plads..

Vil det passe hvis jeg sætter tyrkis rib på drenge bukserne ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.