Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er du bare gudesmuk, altså du bliver nød til at få fingre i en af de kjoler og få en eller anden til at sy den om så det passer med lynets hast... Ih især den første er simpelthen bare mega flot til dig!
Tak, den var også min ubetingede favorit Men det er desværre for sent, der er ikke noget at gøre.. Og pengene er heller ikke til det, vi ville jo ikke have et stort bryllup og egentlig ville jeg heller ikke have hvidt på... Men altså - når man så står der i det store skrud og ens mor hyler glædestårer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Tak, den var også min ubetingede favorit Men det er desværre for sent, der er ikke noget at gøre.. Og pengene er heller ikke til det, vi ville jo ikke have et stort bryllup og egentlig ville jeg heller ikke have hvidt på... Men altså - når man så står der i det store skrud og ens mor hyler glædestårer...
Ejjj altså, hvor er det ærgerligt det ikke kan nås.. Men har du en backup kjole hvis den du har købt ikke når frem??
Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. hvor HUN tror mit nryllup skal holdes. De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making" hvilket hun ikke lge har haft behov for at fortælle mig Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed... For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel. So much for a no stress wedding! Men forføje spot til skade, så har jeg netop fået billederne fra min polterabend hvor jeg prøvede brudekjoler i DK's biks Så ærgrer man sig sgu lidt over at man ikke bare brændte danneren af og tog en af dem med hjem
Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. hvor HUN tror mit nryllup skal holdes.
De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making" hvilket hun ikke lge har haft behov for at fortælle mig Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed...
For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel.
So much for a no stress wedding!
Men forføje spot til skade, så har jeg netop fået billederne fra min polterabend hvor jeg prøvede brudekjoler i DK's biks Så ærgrer man sig sgu lidt over at man ikke bare brændte danneren af og tog en af dem med hjem
Hvor er du SMUK, altså for POKKER da!!! Du bliver så smuk brud!
Jeg er vild med ALLE billederne. Og især syntes jeg bare at det passer godt til dig på sidste billede. Waow altså!
Sikke nogle herlige kjoler du fik prøvet der.... Hvor er du altså smuk...
AAAARGH!!! Jeg gjorde det!!! Jeg er netop hjemvendt fra Horsens og jeg har KØBT DEN PÅ DET FØRSTE OG SIDSTE BILLEDE!!!
Og hvad vender jeg hjem til???
En mail om at min første kjole er sendt fra Kina for flere dage siden og at hun bare har glemt at få track-and-trace-nummeret WHAT??!!! Nu fatter jeg ingenting!!! Jeg har lige modtaget en mail om at den stadig var "in the making" og nu skriver hun så det her??? Det er bare ikke godt nok og jeg har skrevet til hende at hvis ikke den når frem i tide til mit bryllup sender jeg den retur.
Uh det lyder ikke godt - tror seriøst du må finde en backup kjole! Måske en lånt der kan bindes ind eller? tror ikke du kan være sikker på den der fra Kina af. Jeg har ikke holdt bryllup så skal ikke kunne udtale mig om det men fra hvad jeg har set på film og fra veninderne så er den rigtige kjole vist ret så vigtig så du må vist ud og lure igen
God jagt!
Rosa skriver: AAAARGH!!! Jeg gjorde det!!! Jeg er netop hjemvendt fra Horsens og jeg har KØBT DEN PÅ DET FØRSTE OG SIDSTE BILLEDE!!! Og hvad vender jeg hjem til??? En mail om at min første kjole er sendt fra Kina for flere dage siden og at hun bare har glemt at få track-and-trace-nummeret WHAT??!!! Nu fatter jeg ingenting!!! Jeg har lige modtaget en mail om at den stadig var "in the making" og nu skriver hun så det her??? Det er bare ikke godt nok og jeg har skrevet til hende at hvis ikke den når frem i tide til mit bryllup sender jeg den retur.
Ellers kan du skifte undervejs Det gør man jo i syden så det kunne du da også indføre!
Godt du fandt en kjole!
WOW mand hvor er du flot!!!! SMUKKE kjoler ud over alle grænser! Åh godt, jeg ikke skulle beslutte mig for en af dem!
eeej, hvor fedt!!! Men totalt irriterende at du ikke kan få et ordentligt svar fra skrædderen! Det ender nok med at du står med to smukke kjoler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128