Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. hvor HUN tror mit nryllup skal holdes.
De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making" hvilket hun ikke lge har haft behov for at fortælle mig Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed...
For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel.
So much for a no stress wedding!
Men forføje spot til skade, så har jeg netop fået billederne fra min polterabend hvor jeg prøvede brudekjoler i DK's biks Så ærgrer man sig sgu lidt over at man ikke bare brændte danneren af og tog en af dem med hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOLD NU FAST!!!!!! PIIIIFT!!!! Hvor er du bare SMUK i de kjoler altså! Du har da om nogen figuren til at bære dem. Wow, total breathtaking
Ja man bliver jo slet ikke misundelig..... Eller!!! Hehe.... Du er virkelig smuk i dem Rosa. det er jo ligemeget hvilken en du har på af dem, så bærer du den med klasse. SMUKT! Håber virkelig din bestilte kjole når frem... Er det ikke muligt bare at léje en af de smukke kjoler på dagen ellers? Kan DK ikke trække i nogle tråde, so to speak?
wauw wauw wauw!!!!!! Fuck, hvor er de flotte!!!!! Jeg er helt vild med den første og den andensidste!
Krydser fingre for din kjole når frem
There is NO SUCH A THING as a no-stress wedding!
MDybvad skriver: HOLD NU FAST!!!!!! PIIIIFT!!!! Hvor er du bare SMUK i de kjoler altså! Du har da om nogen figuren til at bære dem. Wow, total breathtaking Ja man bliver jo slet ikke misundelig..... Eller!!! Hehe.... Du er virkelig smuk i dem Rosa. det er jo ligemeget hvilken en du har på af dem, så bærer du den med klasse. SMUKT! Håber virkelig din bestilte kjole når frem... Er det ikke muligt bare at léje en af de smukke kjoler på dagen ellers? Kan DK ikke trække i nogle tråde, so to speak?
De er faktisk for store allesammen så der måtte stå en og stramme dem ind bagpå
Lilac skriver: wauw wauw wauw!!!!!! Fuck, hvor er de flotte!!!!! Jeg er helt vild med den første og den andensidste! Krydser fingre for din kjole når frem There is NO SUCH A THING as a no-stress wedding!
Nej, jeg begynder at forstå det Typisk mig at tage en stresset ting og liiiige adde lidt ekstra stress ovenpå
Rosa skriver: De er faktisk for store allesammen så der måtte stå en og stramme dem ind bagpå
Nå, øv.... Det var en skam
Rosa skriver: Nej, jeg begynder at forstå det Typisk mig at tage en stresset ting og liiiige adde lidt ekstra stress ovenpå
hehe, ja, selvfølgelig
Det gjorde jeg også ved vores bryllup... som jo også skulle være totalt nede på jorden agtigt...
Jeg valgte selv at lave kagen (som jo kun skulle række til 8), og om fredagen (hvor vi skulle giftes om lørdagen), var xxx totalt pylret og jeg stod med mousse og lagkagebunde (som kiksede så meget at vi måtte ud og købe nogle karen wolf fra brugsen!) ud over det hele, og kagen var ikke færdig før natten mellem fredag og lørdag! Så meget for vores No-stress bryllup!
Krydser alt hvad jeg kan for at din kjole kommer til tiden Men hold da op hvor er du smuk i de kjoler .havde du en god polterabend
Klitgaard skriver: Krydser alt hvad jeg kan for at din kjole kommer til tiden Men hold da op hvor er du smuk i de kjoler .havde du en god polterabend
Jeg havde en rigtig dejlig og hyggelig dag ja. Det blev aldrig vildt, men det var en suuuperdejlig hyggelig dag i selskab med mine bedste veninder og min mor Og tak!
Hvor er du bare gudesmuk, altså du bliver nød til at få fingre i en af de kjoler og få en eller anden til at sy den om så det passer med lynets hast... Ih især den første er simpelthen bare mega flot til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128