så rullede han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

sarahb

Rosa skriver:

Hvor er du altså smuk! HOT mamma!!!  Og tillykke med trilleturen!

Tak søde
Jaaa er så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

anna-jonas

Jonas, den dygtige lille flødebolle.............

Skønne billeder, af dig og mindstemanden, Sarah.

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

AI ØV... Jeg kom dælme til at sige FUCK en dag... OHHHHH NOOOOO! Isaac reagerede ikk på det. Men så et par dage efter sad vi ved bordet og han væltede hans mælk og han råbte FÅÅÅÅÅÅÅK!!!! Det var så komisk den måde han sagde det på, med dyb stemme og det hele, men det var absolut ikk sjovt... Men jeg fik han vænnet af med det igen, heldigvis!!!

Ja man skal passe på hvad man siger, de bider mærke i ALT. Jeg prøver bare at ignorere det, for hvis vi først siger til emma at det ikke lyder pænt eller at det måman ikke sige, så synes hun nemlig først det er sjovt... Og jeg skal i hvert fald slet ikke grine, for så tror hun jo bare det er et sjovt ord...

Anmeld

20. april 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Jonas, den dygtige lille flødebolle.............

Skønne billeder, af dig og mindstemanden, Sarah.

Ja min lille dumbo han er bare så skøn og tak dejlige Mette

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

Ha ha ha ha!!! Hvor er Isaac go!!! Særlig ikke smart mor.... Og Jonas er så fin og dygtig! (og deres mor er meeeega smuk)!!!

Anmeld

20. april 2011

Lilac

Hihi, ja, man skal godt nok lige holde lidt ekstra igen med det man siger - ALT bliver bare samlet op  Men det er simpelthen de sjoveste kommentarer der kommer fra de små - så skønt 

Dejlige billeder, han er simpelthen for lækker, din lille Jonas 

Og du ser fantastisk ud! Hvordan kan du se så frisk ud, og være mor til 2?!?

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Lilac skriver:

Hihi, ja, man skal godt nok lige holde lidt ekstra igen med det man siger - ALT bliver bare samlet op  Men det er simpelthen de sjoveste kommentarer der kommer fra de små - så skønt 

Dejlige billeder, han er simpelthen for lækker, din lille Jonas 

Og du ser fantastisk ud! Hvordan kan du se så frisk ud, og være mor til 2?!?

tak søde...
Jamen, ser frisk ud..... ja puha... er træt, er bar go til ikk at vise det.. Ej jeg skal hver dag have tid til at ligge min make up og ordne mit hår. For ellers fungerer jeg ikk.. I know, det er overfladisk, men det er vigtigt for mig og så føler jeg mig frisk og tilstede. Og så hjælper det når manden min går rundt hele dagen og kommenterer hvor pæn man er. SÅ ER DER OVERSKUD
Men jeg synes ikke det er vanvittigt hårdt, selvfølgelig er det hårdt men ikke så meget at jeg tager min en skraber når begge unger sover til middag osv.

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

Ha ha ha ha!!! Hvor er Isaac go!!! Særlig ikke smart mor.... Og Jonas er så fin og dygtig! (og deres mor er meeeega smuk)!!!

Tak sødeste
Ja særlig ikke smart, altså!
Før sagde han lige stakkels sorteper... Han sad og så disney.. hmm. STAKKELS haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.