så rullede han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. april 2011

sarahb

Så rullede Jonas fra Mave til ryg lige her til morgen, ihh hvor bliver man da stolt.. Han er bare helt fantastisk vidunderlig..
Her er vi fra igår

Og isaac er en bandit, han siger sjove ting. Igår da vi var inde i byen, sagde han at han vil i tivoli, og jaaaa det skal vi snart skat. Ja og så skal drengene også med. Hmmm, jaaaa Isaac det finder vi ud af. Så siger han; Okay, det lyder spændende.. ØHHHH what... Det var nyt og så blev det sagt på en ret gammeldags måde... haha tosse.
OG da jeg hældte lidt mælk ved siden af siger han; moaar særlig ikke smart!!! Nej det er jo så rigtigt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Klitgaard

Hvor er han dygtig og dejlig Der er så sjovt når de ligesom isak siger sådan nogle ting hvor man tænker for kom det lige fra   Sarah du er da så smuk helt vild

Knus Rikke

Anmeld

20. april 2011

ChatH

sarahb skriver:

Så rullede Jonas fra Mave til ryg lige her til morgen, ihh hvor bliver man da stolt.. Han er bare helt fantastisk vidunderlig..
Her er vi fra igår

Og isaac er en bandit, han siger sjove ting. Igår da vi var inde i byen, sagde han at han vil i tivoli, og jaaaa det skal vi snart skat. Ja og så skal drengene også med. Hmmm, jaaaa Isaac det finder vi ud af. Så siger han; Okay, det lyder spændende.. ØHHHH what... Det var nyt og så blev det sagt på en ret gammeldags måde... haha tosse.
OG da jeg hældte lidt mælk ved siden af siger han; moaar særlig ikke smart!!! Nej det er jo så rigtigt.

EJJJ hvor stort søde!!! TILLYKKE

I er bare for lækre!!

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

Tillykke!!! Hvor er han dygtig!

Og Isaac han er da bare for sjov. Emma siger osse de sjoveste ting. Det er bare så skægt i den alder...

Og hvor ser I søde ud på billederne!

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Klitgaard skriver:

Hvor er han dygtig og dejlig Der er så sjovt når de ligesom isak siger sådan nogle ting hvor man tænker for kom det lige fra   Sarah du er da så smuk helt vild

Knus Rikke

tak søde
Jeg elsker den alder med alt det de siger.. men kunne godt undvre trodsigheden

Anmeld

20. april 2011

sarahb

CVVE skriver:

EJJJ hvor stort søde!!! TILLYKKE

I er bare for lækre!!

Ja det er da bare så sejt.. Han bliver jo STOR!!!!

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Tillykke!!! Hvor er han dygtig!

Og Isaac han er da bare for sjov. Emma siger osse de sjoveste ting. Det er bare så skægt i den alder...

Og hvor ser I søde ud på billederne!

ja det er bare så sjovt, der kommer en masse guldkorn og ord man ikk aner de kender..

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Hvor er du altså smuk! HOT mamma!!!  Og tillykke med trilleturen!

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

ja det er bare så sjovt, der kommer en masse guldkorn og ord man ikk aner de kender..

Ja, de må jo lære en masse nye ord i dp og vs. Emma har så desværre lært nogle mindre pæne ord, og det er i hvert fald ikke hjemmefra hun har lært det, og det er heller ikke fra dp'eren det ved jeg, så det må være en af de andre børn...

Anmeld

20. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Ja, de må jo lære en masse nye ord i dp og vs. Emma har så desværre lært nogle mindre pæne ord, og det er i hvert fald ikke hjemmefra hun har lært det, og det er heller ikke fra dp'eren det ved jeg, så det må være en af de andre børn...

AI ØV... Jeg kom dælme til at sige FUCK en dag... OHHHHH NOOOOO! Isaac reagerede ikk på det. Men så et par dage efter sad vi ved bordet og han væltede hans mælk og han råbte FÅÅÅÅÅÅÅK!!!! Det var så komisk den måde han sagde det på, med dyb stemme og det hele, men det var absolut ikk sjovt... Men jeg fik han vænnet af med det igen, heldigvis!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.