Min længeste graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

monstar99

Held og lykke 45.png
krydser finger for du for en god sommer næste år45.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Pia

Hjertelig Tillykke Sanne..
Kender kun de føelser du beskirver alt for godt, da jeg selv står med dem.

Mistede i maj, men er nu gravid igen.. Og vi kommer da til og følges ret godt kan jeg se. Jeg er i dag 9+1 og jeg ved jeg har termin den 3 juni 2009

Var til 8 ugers sacnning i sidste uge, hvor vi så den fineste lille blop og det fineste lillle hjerteblink.
Var til 8 ugers scanning fordi jeg er blevet gravid ved fertilitets behandling, så bliver man automatisk scannet i uge 8.

Her er kvalmen også enorm, så jeg er også overbevist om, at det må være en dreng der inde.
Havde lidt kvalme da jeg ventede mig med min datter for 4 år siden, men slet slet ikke i det omfang som det er denne gang
Og det værste er at jeg har den stort set i døgn drift og har svært ved og indtage mad..
Men pyt det er nu det hele værd alligevel

Kh Pia.

Anmeld

29. oktober 2008

SaNiNa

Pia skriver:

Hjertelig Tillykke Sanne..
Kender kun de føelser du beskirver alt for godt, da jeg selv står med dem.

Mistede i maj, men er nu gravid igen.. Og vi kommer da til og følges ret godt kan jeg se. Jeg er i dag 9+1 og jeg ved jeg har termin den 3 juni 2009

Var til 8 ugers sacnning i sidste uge, hvor vi så den fineste lille blop og det fineste lillle hjerteblink.
Var til 8 ugers scanning fordi jeg er blevet gravid ved fertilitets behandling, så bliver man automatisk scannet i uge 8.

Her er kvalmen også enorm, så jeg er også overbevist om, at det må være en dreng der inde.
Havde lidt kvalme da jeg ventede mig med min datter for 4 år siden, men slet slet ikke i det omfang som det er denne gang
Og det værste er at jeg har den stort set i døgn drift og har svært ved og indtage mad..
Men pyt det er nu det hele værd alligevel

Kh Pia.

Hej Pia

skal til lægen i dag pga opkast... kan slet ikke hold noget i mig. jo vindruer men det giver jo ikke så meget... de sidste par dag har jeg heller ikke kunne holde væske i mig det har jeg ellers kunne. efter jeg er blevet gravid har jeg tabt mig 2 kg men får jo heller ikke rigtig noget lige så hurtig som det kommer ned lige så hurtig kommer det retur.

3 juni jeg er sat til d. 29 maj så ja vi kommer til at følges rigtig god ad... hvor spændende. Vi blev scannet i uge 5-6 og 7 pga blødninger og smerter.

Nu glæder vi os bare rigitg meget til nakkefoldscanningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.