Min længeste graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

SaNiNa

I dag er jeg 9 + 4 og det er min længste graviditet nu skal den bare blive der til maj/juni månede og hygge sig.

Hvor er jeg bare så glad tror sin den er der denne gang 9 +4

Og tiden med kvalme må osse snart være over, kan det blive bedre

Det er den bedste dag i meget lang tid. tror jeg skal ud og kigger lidt baby halløj i dag

Sanne "som slet ikke kan beskrive sine følelser"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

moniquesmor

ej tillykke med det.. jeg tro nok den skal blive der denne gang

Anmeld

28. oktober 2008

JonTri

Tillykke med graviditeten... mon ikke der kommer et vidunder til sommer??? Bliver helt misundelig over den der utrolige lykkefølelse man oplever ;-)
Pøj pøj med det hele...

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

Hvor er det dejligt Sanne.. er sikker på den nok skal blive der...

Siger som Rikke, bliver helt misundelig af den følelse man går med når man venter sig ... Det er simpelthen så skønt....

Pas på dig selv...

Knus Pia.

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

tak piger hvor er i altså søde piger.

Pia og Rikke i må gerne låne lidt af min følelser for der er bare så mange... det er bare den bedste følelse man kan have.

Og bliver bare opvardet (staves) i alle led og kanter... Og er så små osse begynd at købe lidt baby ting kan slet ikke lade være mere.

Anmeld

28. oktober 2008

Mathilde

Ih altså Sanne, hvor er det bare dejligt at høre

Jeg bliver da også helt misundelig...
Alt held og lykke til dig. Du fortjener det søde!

Mathilde

Anmeld

28. oktober 2008

quar20

Årh jeg kender det godt. Jeg er over tiden med tvillingerne som jeg mistede i 5 månede i sep. 2007. Jeg kender følelsen og den er bare ubeskrivelig.

Hjertelig tillykke og jeg glæder mig til at se vidunderet på billeder

Maria

Anmeld

28. oktober 2008

finkedinke

Skønt at være nået så langt. Tillykke.

Jeg havde et meget ambivalent forhold til min kvalme, dels hadede jeg den men dels var den jo en slags bevis for at spunken var der endnu.

Jeg er også jublende lykkelig jeg er nået til uge 30 og er også ovre de gange jeg tidligere har mistet, og jeg er endda så langt at jeg kan se lyset for enden det er en helt ubeskrivelig lettelse.

Meningen er at min mand skal steriliseres, men vi har besluttet af vente til vi står med barnet i armene, vi har begge en lille tanke i baghovedet at vi lige skal se barnet før vi er helt på sikker grund. Øv at man ikke bare kan slippe angsten fuldstændigt

Berith

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Sanne hvor er det dejligt at læse dit indlæg.. Jeg håber virkelig for jer at den lille pus bliver i maven denne gang..
Rigtig go tir med at kigge på baby ting... 60.png

Knus fra Camilla.

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

Det var bare helt vild dejlig at kunne få lov at shoppe lidt fik da købt en masse, men desværre uden alt for mange farver.

brugte da 600kr alligevel.

Skal til min lægen i morgen og tjekkes pga smerter så shoppeturen var på ingen måder lige så lang som før hen, kan slet ikke holde ud at gå længere...

Sanne "som er så glad for jeres utrolig dejlige støtte"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.