Sagaen om Linas dukke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Ida. skriver:

Kiggede i Netto idag - men ingen Dådde den anden på hylderne...desværre

arh en netto-dukke, måske du skal smidet et foto ind, M har nemlig en dådde fra netto, som hun slet ikke gider, hvis det er samme dådde, så må Lina bestemt gerne få den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

arh en netto-dukke, måske du skal smidet et foto ind, M har nemlig en dådde fra netto, som hun slet ikke gider, hvis det er samme dådde, så må Lina bestemt gerne få den.

Åh se dét ville være fantastisk - må lige få taget et imorgen - den er helt hård (altså ingen stofkrop), forholdsvist lille og så har den sådan en lille buddha-mave - den kostede den nette sum af 29 kr mener jeg... 

Anmeld

19. april 2011

Rosa

Åååååårh 

Jeg smelter!!! 

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Ida. skriver:

Åh se dét ville være fantastisk - må lige få taget et imorgen - den er helt hård (altså ingen stofkrop), forholdsvist lille og så har den sådan en lille buddha-mave - den kostede den nette sum af 29 kr mener jeg... 

JEps jeps lige præcis, M fik den af julemande i pakkegave...

Anmeld

19. april 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

JEps jeps lige præcis, M fik den af julemande i pakkegave...

Eeeej tror du Malutten vil af med den??!!! Vil altså gerne betale

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Ida. skriver:

Eeeej tror du Malutten vil af med den??!!! Vil altså gerne betale

Jo det vil Lutten gerne (hvis det er en magen til) hun støtter gerne en god sag, så Lina og Dådde ikke bliver traumatiseret for livet

Jeg er først hjemme torsdag, så du kan lige smide et foto....

Snik snak.

Anmeld

19. april 2011

JustAnotherName

Ida. skriver:

Jo, den fortsætter skam Lina er altså dybt forelsket, det kan vi ikke komme udenom. Idag glemte Pelle dukken - og ja det er anden gang på en uge, det er lykkedes os at glemme den dukke

Nå, men puttetid kom, og Lina ville have sin Dådde - Pelle forsøgte at spise hende af med en anden dukke og forklarede hende mange gange, at hendes Dukke lå i barnevognen i vuggestuen og sov, og at vi ville finde hende imorgen...

Pelle putter hende i sengen, og Lina ser med store triste øjne op på sin far og siger "Dådde keeed af det"  Pelle forklarer (nu med bare en smule mere dårlig samvittighed), at Dukke har det fint og sover godt i barnevognen i vuggestuen. Lina accepterer....men kalder kort tid efter på mig. Jeg går derind og Lina siger "Dådde keeed af det, Dådde græder"  Jeg forklarer det samme som Pelle, at Dukke har det fint, hun sover godt i barnevognen og imorgen finder vi hende, så Lina kan give hende en krammer. Lina afslutter samtalen med "Dådde ikke keeed af det. Dådde græder ikke. Dådde har det fiiiiint. Lina krammer Dådde..."

Tror der venter den der Dukke en krammer af dimensioner i morgen tidlig og mon vi så har lært at huske hende nu???

Hvor er det simpelthen bare for kært altså, lille dejlige pigebarn!

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

Åh nej, hvor er det bare kært! Og som du siger, så er det da vildt, at hun tillægger dådde følelser. 

Og jeg stemmer for et genforeningsbillede af Lina og dådde! 

Anmeld

20. april 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Jo det vil Lutten gerne (hvis det er en magen til) hun støtter gerne en god sag, så Lina og Dådde ikke bliver traumatiseret for livet

Jeg er først hjemme torsdag, så du kan lige smide et foto....

Snik snak.

Dét vil jeg gøre

Anmeld

20. april 2011

Lilac

årh, hvor kært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.