Sagaen om Linas dukke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Ida.

Jo, den fortsætter skam Lina er altså dybt forelsket, det kan vi ikke komme udenom. Idag glemte Pelle dukken - og ja det er anden gang på en uge, det er lykkedes os at glemme den dukke

Nå, men puttetid kom, og Lina ville have sin Dådde - Pelle forsøgte at spise hende af med en anden dukke og forklarede hende mange gange, at hendes Dukke lå i barnevognen i vuggestuen og sov, og at vi ville finde hende imorgen...

Pelle putter hende i sengen, og Lina ser med store triste øjne op på sin far og siger "Dådde keeed af det"  Pelle forklarer (nu med bare en smule mere dårlig samvittighed), at Dukke har det fint og sover godt i barnevognen i vuggestuen. Lina accepterer....men kalder kort tid efter på mig. Jeg går derind og Lina siger "Dådde keeed af det, Dådde græder"  Jeg forklarer det samme som Pelle, at Dukke har det fint, hun sover godt i barnevognen og imorgen finder vi hende, så Lina kan give hende en krammer. Lina afslutter samtalen med "Dådde ikke keeed af det. Dådde græder ikke. Dådde har det fiiiiint. Lina krammer Dådde..."

Tror der venter den der Dukke en krammer af dimensioner i morgen tidlig og mon vi så har lært at huske hende nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Barbamama

Uha!!!! Det er noget værre noget med sådan nogle ting de ikke kan undvære!

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Ida. skriver:

Jo, den fortsætter skam Lina er altså dybt forelsket, det kan vi ikke komme udenom. Idag glemte Pelle dukken - og ja det er anden gang på en uge, det er lykkedes os at glemme den dukke

Nå, men puttetid kom, og Lina ville have sin Dådde - Pelle forsøgte at spise hende af med en anden dukke og forklarede hende mange gange, at hendes Dukke lå i barnevognen i vuggestuen og sov, og at vi ville finde hende imorgen...

Pelle putter hende i sengen, og Lina ser med store triste øjne op på sin far og siger "Dådde keeed af det"  Pelle forklarer (nu med bare en smule mere dårlig samvittighed), at Dukke har det fint og sover godt i barnevognen i vuggestuen. Lina accepterer....men kalder kort tid efter på mig. Jeg går derind og Lina siger "Dådde keeed af det, Dådde græder"  Jeg forklarer det samme som Pelle, at Dukke har det fint, hun sover godt i barnevognen og imorgen finder vi hende, så Lina kan give hende en krammer. Lina afslutter samtalen med "Dådde ikke keeed af det. Dådde græder ikke. Dådde har det fiiiiint. Lina krammer Dådde..."

Tror der venter den der Dukke en krammer af dimensioner i morgen tidlig og mon vi så har lært at huske hende nu???

LOV mig Ida, at I ikke glemmer Dådde i morgen, tænk hvis dådde skal være i vuggeren heeeeleeeeeeeee påsken, så er jeg altså også sikker på at dådde bliver ked af det!!! :)

Anmeld

19. april 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

LOV mig Ida, at I ikke glemmer Dådde i morgen, tænk hvis dådde skal være i vuggeren heeeeleeeeeeeee påsken, så er jeg altså også sikker på at dådde bliver ked af det!!!

Ja er du da sindssyg...den MÅ vi ikke glemme imorgen

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Nååårhhhh

Anmeld

19. april 2011

Ida.

michella80 skriver:

Uha!!!! Det er noget værre noget med sådan nogle ting de ikke kan undvære!

Jep!!! Men er faktisk imponeret over, at hun tillagde dukken følelser på den måde - pigen er jo ikke engang 2 år endnu...synes faktisk, det var lidt sejt selvom det var synd for både Lina og Dukke

Anmeld

19. april 2011

anna-jonas

I må købe en Dådde 2........

Anmeld

19. april 2011

Klumpe-dumpe

Ida. skriver:

Ja er du da sindssyg...den MÅ vi ikke glemme imorgen

nej så bliver både dådde og Lina da traumatisere for livet ;)

Kan du ikke sætte en reminder i din tlf, så den så ringer når du står i vuggeren???

Anmeld

19. april 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

I må købe en Dådde 2........

Kiggede i Netto idag - men ingen Dådde den anden på hylderne...desværre

Anmeld

19. april 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

nej så bliver både dådde og Lina da traumatisere for livet

Kan du ikke sætte en reminder i din tlf, så den så ringer når du står i vuggeren???

Tror nu nok, jeg husker den nu var det jo farmand, der glemte den idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.