Update på "Terminsscanning"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Vial

Anonym skriver:

Er stadig ano indtil nf er overstået. Ja, scanningen gik fint og det var gennem skeden. Det var heldigvis ikke så ubehageligt, som jeg havde troet. Og som I sagde, kunne hun ikke måle en præcis termin, så skal derop igen på næste fredag. Hun mente jeg var 7+0. Men var godt nok ved at falde ned af briksen, da hun spurgte, om der var tvillinger i familien (hvilket der ikke er). Så kunne jeg jo godt regne ud, at der nok ikke kun var en. Fik også både set to fine blink og hørt to banken, og man kunne virkelig høre forskel. Helt vildt, at man kan det allerede så tidligt. Fik også en række billeder med hjem. Det er vidst stadig ikke gået helt op for mig, at jeg skal være tvillingemor

Nu  jeg bare fingre for, at det hele går som det skal.

Ihhh, hvor er det fedt. Det er bare et dejligt job, at være tvillingemor.. Stort tillykke.

Er du en man kender herinede?? Er det de første børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Nej, har en på 2 år i forvejen For lille til at forstå noget, men smart nok til at lure at mor her ikke er på toppen hele tiden, og derfor let at løbe om hjørner med 

ja det opdager de hurtigt.;-) de er absolut ikke dumme! men i hvert fald skal du ha held og lykke med graviditeten! og glæder mig til at se hvem du er

Anmeld

19. april 2011

Happiness

Wow det var da noget af en overraskelse Men dejligt at få bekræftet livet i maven, selv om der var en ekstra gevinst

Anmeld

19. april 2011

Kit

Wow...2 stks. Dejlig overraskelse med en sidegevinst.

Stort tillykke

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Ihhh, hvor er det fedt. Det er bare et dejligt job, at være tvillingemor.. Stort tillykke.

Er du en man kender herinede?? Er det de første børn?

Er ikke en af de "kendte" nej Har en 2 årig i forvejen

Anmeld

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih hvor godt! Og så to!  Tillykke 

Anmeld

20. april 2011

Vial

Anonym skriver:

Er ikke en af de "kendte" nej Har en 2 årig i forvejen

Glæder mig til at "lære dig at kende". Nu er vi jo i samme båd.. hehe.

Husk at oprette noget under tvillinge-kategorien, så får jeg i hvert fald øje på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.