Update på "Terminsscanning"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Er stadig ano indtil nf er overstået. Ja, scanningen gik fint og det var gennem skeden. Det var heldigvis ikke så ubehageligt, som jeg havde troet. Og som I sagde, kunne hun ikke måle en præcis termin, så skal derop igen på næste fredag. Hun mente jeg var 7+0. Men var godt nok ved at falde ned af briksen, da hun spurgte, om der var tvillinger i familien (hvilket der ikke er). Så kunne jeg jo godt regne ud, at der nok ikke kun var en. Fik også både set to fine blink og hørt to banken, og man kunne virkelig høre forskel. Helt vildt, at man kan det allerede så tidligt. Fik også en række billeder med hjem. Det er vidst stadig ikke gået helt op for mig, at jeg skal være tvillingemor

Nu  jeg bare fingre for, at det hele går som det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Filippa & Liva

fik du allerede lov til at høre hjertelyd?

vidste jeg ikke man kunne så tidligt i forløbet, troede kun man fik lov at se hjerteblink..

men wauw, hvor dejligt !

kæmpe tillykke! og så to!

Anmeld

19. april 2011

Nettemor

stort tillykke. det er da bare for vildt.

og lækkert at du ved det så tidligt. så har du god tid til at vænne dig til tanken

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

fik du allerede lov til at høre hjertelyd?

vidste jeg ikke man kunne så tidligt i forløbet, troede kun man fik lov at se hjerteblink..

men wauw, hvor dejligt !

kæmpe tillykke! og så to!

Ja, og hun skruede godt op for lyden, hehe. De buldrede bare derudaf Og hun viste dem begge på skærmen.Selvfølgelig er de stadig så små, at det bare var et par klatter, men man kunne tydeligt se de to hjerter slå. 

Anmeld

19. april 2011

4kløver

Tillykke med de to jule babyer

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

stort tillykke. det er da bare for vildt.

og lækkert at du ved det så tidligt. så har du god tid til at vænne dig til tanken

Har det lige omvendt. Nu har jeg mere tid at gå og være nervøs i  Men prøver på ikke at tænke for meget over det. Kan hverken gøre fra eller til, men bare passe på mig selv

Anmeld

19. april 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Har det lige omvendt. Nu har jeg mere tid at gå og være nervøs i  Men prøver på ikke at tænke for meget over det. Kan hverken gøre fra eller til, men bare passe på mig selv

ja det kan jeg da godt se. men så kan du tilgengæld glæde dig over at man vist kun regner en tvillingegraviditet til 38 uger ;-)

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja det kan jeg da godt se. men så kan du tilgengæld glæde dig over at man vist kun regner en tvillingegraviditet til 38 uger ;-)

Ja, tror heller ikke mit maveskind kan holde til mere Føler mig godt nok oppustet allerede, pyha

Anmeld

19. april 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, tror heller ikke mit maveskind kan holde til mere Føler mig godt nok oppustet allerede, pyha

haha ja det kunne jeg godt forestille mig. er det første graviditet?

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

haha ja det kunne jeg godt forestille mig. er det første graviditet?

Nej, har en på 2 år i forvejen For lille til at forstå noget, men smart nok til at lure at mor her ikke er på toppen hele tiden, og derfor let at løbe om hjørner med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.